تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
قریب به هزار نفر با تقلب در کنکور به موفقیت رسیده و به رغم افشای تقلب شان، مجوز حضور در دانشگاه‌ها را یافته اند؛ متقلبینی که برخی رشته‌های برتر دانشگاهی را به تصرف خود درآورده اند و حتی افشای تقلب شان هم برایشان عقوبتی در پی نداشته است؛ نه عقوبتی برای ایشان و نه هیچ کس دیگری!
سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست گفت: چنانچه کسی مدعی مجوز محیط‌زیستی برای پتروشیمی میانکاله است، اعلام کنند.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
هرچند سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است. اما همچنان برخی از مردم نسبت به آلوده بودن مرغ‌ها، دچار تردید شده‌اند. تا جایی که موضوع مرغ های آلوده به ترند خبری روز تبدیل شد.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما نوشت: دوستانی که تصور می‌کنند موضوع نامه دکتر جبلی، بخش خصوصی و پلتفرم و این داستان‌ها است، به این پرسش فکر کنند: آیا در ایران بخش خصوصی می‌تواند بدون هیچگونه مجوز تولید، صد میلیارد خرج یک سریال امنیتی کند و بعد از آنکه بازیگر اصلی به لشکر دشمن پیوست، بدون هیچ مجوزی آن را پخش کند؟
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
سردار مهدی حاجیان اعلام کرد: سردار رادان، فرمانده فراجا هیچگونه صفحه و یا حساب توئیتری در فضای مجازی ندارد و مردم اخبار مرتبط با ایشان را از خبرگزاری پلیس و صفحات سخنگوی فراجا پیگیری کنند.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آرایش جبهه انقلاب باید درخصوص فضای مجازی از انفعال خارج شود و حتما موضع انقلابی پیدا کند و در این خصوص قرارگاهی تشکیل شود، گفت: باید بدانیم که در دهه پنجم انقلاب به تعداد تلفن‌های همراه، بدون هیچ مجوزی رسانه داریم و این یک ظرفیت است.
فدراسیون کاراته هیچ ورزشکار و تیمی را به مسابقات آزاد آلمان اعزام نکرده و هیچ مجوزی هم برای حضور تیمی از ایران در این مسابقات صادر نشده است.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
دبیرکل انجمن MMA گفت: اگر در گذشته رقابت های MMA به صورت غیرقانونی و بدون مجوز برگزار می‌شد، با مجوز وزارت ورزش این رقابتها به صورت آماتور و با حضور داوران رسمی فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی برگزار شد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون مجوز سازمان محیط زیست هیچ پروژه ای اجرا نخواهد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ