‎خاتمی گفت: باگسترده‌ترشدن صنعت ارزهای‌دیجیتال، فعالیت‌های کلاهبرداری‌ در این‌ زمینه بیشتر شده است و طبیعی است که این مسئله می تواند باعث بیشتر شدن بی ا‌عتمادی دراین حوزه شود. توکن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) می تواند اعتمادسازی را دوباره به جامعه ارزدیجیتال بازگردانده، و باعث گسترده ترشدن صنعت رمز ارزها شود. اما توکن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)چیست؟  توکن‌های دارایی دنیای واقعی چگونه می توانند به این صنعت کمک کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبی‌ها باید مسیرهای نزدیک و در دسترس را برای عبور زودهنگام از مشکل مالی بزرگی که گریبان آنها را گرفته، دنبال کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فرد پاک دستی است اما توان مدیریتی او ضعیف است.
فرمانده کل ارتش در مراسم تحویل‌دهی پهپادهای راهبردی به نیروهای چهارگانه ارتش با تاکید بر اینکه پهپادها در جنگ‌ها نقشی تعیین کننده دارند، گفت: توان پهپادی ارتش در حال افزایش است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در قسمت‌های پژوهش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های جدید قطعا تحقیقات انجام می‌دهیم و همین کار نیز در وزارت دفاع انجام می‌شود و این کار زمانی که به نتیجه رسید حتما در مورد تولید انبوه به وزارت دفاع منتقل می‌شود.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند.
یک نظامی ارشد آمریکایی گفته است که جنگ اوکراین ضعف های کلیدی نظامی ایالت متحده برای وارد شدن به جنگ های بزرگ را آشکار کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ به تمجید از هواداران و بازیکنان تیمش پرداخت.
نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: برای کاشت یک میلیارد نهال در کشور بصورت علمی جنگل ها و مراتعی که نیاز به احیا و غنی سازی دارند مشخص شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد دو بر یک این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد مهمی برای پرسپولیس بود اما توان این تیم بیشتر از این حرفها است.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
صدور گواهی امضای دیجیتال روی توکن سخت‌افزاری در شعب بانک آینده
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
مشهد ـ سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر گسترش مطلوبی پیدا کرده است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید مصدومیت سعید باقرپسند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای او بوده است.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها بود که امروزه توانایی تولید نفت به قبل از تحریم‌ها برگشت.
معاون راهبری تولید برق حرارتی گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل‌ترکیبی و رفع محدودیت‌ نیروگاه‌های بخاری یک‌هزار و ۱۱۳ مگاوات افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ