شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای پنجمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از انتشار صورت های مالی سه ماهه پایانی سال 1401 سودآوری 250 درصدی نسبت به دوره مشابه 1400 خبر می دهد.
رومن وایدن‌فلر، دروازه‌بان سابق دورتموند، درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در 10 سال گذشته صحبت کرد.
از فصل 1402-1401 می توان به عنوان بدترین فصل مالی استقلال در سال های اخیر نام برد.
در بند م تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آمده، کشت زمین های مورد ادعای منابع طبیعی تا تعیین تکلیف در دادگاه ذیصلاح توسط کشاورزان متصرف بلامانع است.
رختکن تیم ملی قبل از بازی با روسیه توسط کادر تدارکات آماده شده است.
بحران اقتصادی لبنان که در سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شد هم چنان باعث بدبختی بیش‌تر لبنانی‌ها می‌شود. سوء مدیریت گسترده وجوه، فساد و کنترل سرمایه توسط موسسات مالی لبنانی باعث شده که اکثر مردم لبنان نتوانند به موجودی پس انداز خود در بانک‌ها دسترسی داشته باشند.
مجلس به بانک‌های دولتی مجوز داد تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) اوراق مالی با سررسید تا پنج سال با ضمانت اصل و سود توسط دولت منتشر کنند.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از تکمیل ۵۶۵ پروژه روبنایی، زیربنایی، فضای شهری و بهسازی معابر توسط شرکت در سال مالی گذشته خبر داد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
تراز مالی استقلال در بازه زمانی آبان سال گذشته تا آبان ماه امسال، هفتصد میلیارد تومن هزینه را نشات می‌دهد.
رئیس کل بانک مرکزی از هدفگذاری ۳۰ درصدی رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: در راستای تنظیم رابطه مالی بانک مرکزی و دولت، شورای هماهنگی دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است.
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی ، توانگری مالی بیمه معلم معادل 124درصد در سال 1401 و با افزایش معنادار نسبت به سال 1400 ،بار دیگر در سطح یک قرار گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
افشای راز جسد زن‌ تنها در قطار کرمان مشهد
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ