دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره موضع دولت نسبت به ایجاد وزارتخانه‌ای جدید گفت: «ما در دولت با تشکیل وزارت موافق نیستیم. در دولت معاونت امور زنان و خانواده وجود دارد که مسئولیت فراسازمانی دارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند. ایجاد وزارتخانه جدید و محدودکردن مسئولیت دستگاه‌ها در یک وزارت جدید به نفع کشور نیست.»
پارلمان سوئد امروز با ۲۶۹ رأی موافق در برابر ۳۷ مخالف، با پیوستن این کشور به ناتو موافقت کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
رئیس پارلمان اردن گفت که امنیت و ثبات عراق از ستون های اصلی حفظ امنیت و ثبات در منطقه است و اردن با استفاده از خاک عراق برای حمله به کشورهای همسایه این کشور مخالف است.
کمیته بین‌المللی المپیک در بیانیه‌ای به انتقاد از قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر ادامه محرومیت ورزشکاران روس و بلاروسی در المپیک پرداخت و این موضوع را مغایر با منشور المپیک دانست.
اعضای حزب مخالف دولت آفریقای جنوبی با به راه انداختن هرج و مرج، مانع سخنرانی رئیس جمهور این کشور در پارلمان شدند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.
وزیر امور خارجه در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ارمنستان، مخالفت کشورمان را با هر گونه اقدام برای تغییر در مرزهای بین المللی یا تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه را مورد تاکید قرار داد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان گفت: ایران مخالف تغییر در مرزهای شناخته شده بین‌المللی و تغییر ژئوپولتیک منطقه است.
از نکات مهم این انتخابات غلبه جریان‌های مخالف بر جریان مقابل بر مبنای توزیع کرسی‌های پارلمان است، همچنین در این انتخابات شیعیان توانستند ۱۰ کرسی را در پارلمان بدست آوردند که آمار بالایی محسوب می‌شود.
احزاب مخالف بحرینی تاکید کردند که انتخابات پارلمانی و شهرداری در بحرین یک روند ساختگی و فاقد مشروعیت است.
سایت شفق نیوز اعلام کرد که نمایندگان پارلمان با درخواست استعفای محمد الحلبوسی از ریاست پارلمان مخالفت کردند.
نمایندگان پارلمان عراق در جلسه امروز خود با استعفای حلبوسی مخالفت کردند.
نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
شورای عالی قضایی عراق با درخواست مقتدی صدر برای انحلال پارلمان این کشور مخالفت کرد.
یک عضو ائتلاف «فتح» اعلام کرد که اکثر نمایندگان عراقی مخالف انحلال پارلمان این کشور هستند.
یک عضو ائتلاف «فتح» اعلام کرد که اکثر نمایندگان عراقی مخالف انحلال پارلمان این کشور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ