فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
شگفت‌زدگی مدرسان دانشکده‌های نظامی آمریکا از توان جنگاوران ایران؛ ایرانی‌ها توان مقابله با ارتش مجهز‌تر از خود را دارند! / ایرانیک
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.
حشد شعبی عراق امروز رزمایش دریایی در دریاچه ای در شرق استان صلاح الدین برگزار کرد.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید حبیبی مشهد بازدید و توان رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
افزایش نرخ یورو در ETS از کانال ۳۰ به ۴۱ هزار تومان در شرایطی است که در هفته‌های اخیر، افزایش‌های قابل توجه نرخ ارز در بازار‌های رسمی و غیررسمی باعث طرح این سوال شده است که آیا دولت از این مساله، سود می‌برد؟
افزایش نرخ یورو در ETS از کانال ۳۰ به ۴۱ هزار تومان در شرایطی است که در هفته‌های اخیر، افزایش‌های قابل توجه نرخ ارز در بازار‌های رسمی و غیررسمی باعث طرح این سوال شده است که آیا دولت از این مساله، سود می‌برد؟
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
مسجدسلیمان - فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان اطمینان دارد که این تیم می تواند فصل بعد جزو 9 تیم بالای جدول قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ