پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد دو بر یک این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد مهمی برای پرسپولیس بود اما توان این تیم بیشتر از این حرفها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.
سجاد آقایی می‌گوید بازیکنان آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر با تمام توان خود برای کسب نتیجه برابر پرسپولیس در زمین حاضر می‌شوند.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
باشگاه پرسپولیس بودجه خود را مطابق انتظار بر اساس سقف قرارداد به سازمان لیگ ارسال کرد.
گلر جدید استقلال می‌گوید تمام توان خود را برای این تیم خواهد گذاشت.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با تمام توان مقابل سپاهان هم به میدان می‌رود و امیدوار است به نتیجه دلخواه برسد.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
دروازه‌بان گل‌گهر تاکید دارد با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند.
معمای استفاده از هافبک بازیساز که توان کمک به مهاجم پرسپولیس را نیز داشته باشد می‌تواند مجهولات فنی این تیم را برطرف کند.
معمای استفاده از هافبک بازیساز که توان کمک به مهاجم پرسپولیس را نیز داشته باشد می تواند مجهولات فنی این تیم را برطرف کند.
باشگاه پرسپولیس فعلا توان پرداخت بدهی به یکی از طلبکاران حقوقی خود و بازگشایی حساب بانکی‌اش را ندارد.
دروازه‌بان دوم سپاهان ابراز امیدواری کرد با پیروزی مقابل پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.
مهاجم خارجی حال حاضر پرسپولیس همچنان توان بازی کردن در ترکیب این تیم را ندارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان توان حضور کامل در ترکیب این تیم را ندارد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد این تیم مقابل هوادار تهران گفت: پرسپولیس بازی منظم و با برنامه‌ای را انجام داد که نشان می دهد متکی به تاکتیک‌های تیمی است نه تکنیک های فردی.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ