یک نظامی ارشد آمریکایی گفته است که جنگ اوکراین ضعف های کلیدی نظامی ایالت متحده برای وارد شدن به جنگ های بزرگ را آشکار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
یکی از فرماندهان حزب الله لبنان به رجزگویی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان به شدت واکنش نشان داد.
منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای عضو مجمع اقتصادی غرب آسیا علی‌رغم تهدیدها علیه نیجر، آمادگی لازم برای حمله نظامی علیه این کشور را ندارند.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
شگفت‌زدگی مدرسان دانشکده‌های نظامی آمریکا از توان جنگاوران ایران؛ ایرانی‌ها توان مقابله با ارتش مجهز‌تر از خود را دارند! / ایرانیک
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
منابع فلسطینی از آزمایش یک موشک جدید توسط نیروهای مقاومت در شهر غزه در راستای افزایش توان نظامی این نیروها خبر دادند.
بر اساس شبیه‌سازی‌های صورت گرفته از تقابل ایالات متحده و چین بر سر مالکیت تایوان، آمریکا یارای مقابله با توان نظامی چین را ندارد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
نخست وزیر ارمنستان امروز در سخنانی در پارلمان این کشور اعلام کرد: برای رفع شکاف میان توان نظامی ایروان و باکو برنامه‌های عمده‌ای داریم.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش دریایی اخیر بین ایران، چین و روسیه بر توان سه کشور برای انجام مأموریت های نظامی مشترک افزوده است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ساخت پایگاه‌های امن تداوم خواهد داشت تا توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران باشد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه نظامی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت: به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.
مقام سابق پنتاگون می‌گوید ارسال کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین بر دوش صنعت دفاعی واشنگتن سنگینی می‌کند.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «دفاع مقدس برای کشور یک فرهنگ بزرگ و عظیم تولید کرد»، گفت: با تکیه بر فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) با همه وجود ارزش جهاد و شهادت را درک کردیم.
یک قانونگذار حزب چپ آلمان یادآور شد: اوکراین توانایی پیروز شدن در نبرد با روسیه را ندارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در حد تراز انقلاب اسلامی است تاکید کرد: با وجود تحریم و فشار حداکثری به کوری چشم دشمنان، توان نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ