فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای عضو مجمع اقتصادی غرب آسیا علی‌رغم تهدیدها علیه نیجر، آمادگی لازم برای حمله نظامی علیه این کشور را ندارند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا، فرهنگ آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم است، گفت: دشمنان تمامی توان خود را به کار بسته‌اند تا این فرهنگ را از بین ببرند.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به برخورداری کشورمان از دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های بشردوستانه خود و با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
فرمانده کل سپاه با تسلیت جان‌باختن جمعی از مردم ترکیه و سوریه درزلزله اخیر، از آمادگی سپاه برای ارائه توان و امکانات امدادی و پشتیبانی خود به زلزله زدگان این کشورها خبر داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده اند، قرار دهد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل دارد همکاری‌های هم افزا ادامه یابد و ما هر جا که نیاز به همکاری و توان افزایی باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است، گفت: نیروی هوایی تمام همت خود را بر ارتقای توان و آمادگی رزمی گذاشته است.
رئیس تایوان ضمن تأکید بر آمادگی برای گفتگو با چین گفت: باید توان دفاعی خود را تقویت و از گرفتار شدن به سرنوشت اوکراین جلوگیری کنیم.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
اشکان خورشیدی می‌گوید برای تاوان رد شدن در تست‌های لیگ برتر باید از قضاوت دور بماند و در لیگ استانی سوت خواهد زد.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ