وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تقویت توان نیروی دریایی این کشور از اهداف کلان نیروهای نظامی روسیه است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز دریایی ابو مهدی علاوه بر توان شلیک از عمق، دارای سیکل دوگان است و قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک را داراست.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره توسعه پهپاد با توان کشف و انهدام زیردریایی در نداجا گفت: برای کشف زیردریایی بوسیله پهپاد از یک نوع سونار به همراه تجهیزات دیگری استفاده می‌کنیم که توسط جوانان این سرزمین طراحی شده‌اند و هم اکنون در نیروی دریایی عملیاتی هستند.
نیروی دریایی ارتش بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای دنا و مکران صبح امروز جمعه با استقبال سفیر ایران، نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری در کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و درس ولایت‌مداری را با خون خود به ما آموختند تا با تمام توان مدافع حریم ولایت باشیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیمه اسفند امسال، ۹۰ فروند شناور موشک انداز و راکت انداز با برد عملیاتی بسیار زیاد و توان عملیاتی بالا، به ناوگان این نیرو اضافه می شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیمه اسفند امسال، ۹۰ فروند شناور موشک انداز و راکت انداز با برد عملیاتی بسیار زیاد و توان عملیاتی بالا، به ناوگان این نیرو اضافه می شود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل دارد همکاری‌های هم افزا ادامه یابد و ما هر جا که نیاز به همکاری و توان افزایی باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از نظر موشک‌های برد بلند، نقطه زن و توان مین ریزی و سایر ابعاد پهپادی از توانایی‌های بی نظیری برخوردار و در اوج اقتدار است و توانسته دفاع مناسبی در خلیج فارس برقرار کند.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.
قم- جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به رصد هر تهدیدی از سوی این نیرو گفت: توان ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی با استفاده از توانمندی نخبگان و صنعتگران را داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در حد تراز انقلاب اسلامی است تاکید کرد: با وجود تحریم و فشار حداکثری به کوری چشم دشمنان، توان نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ