تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
محمد جواد ظریف گفت: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد.
سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد: ملت های منطقه باید با ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن همسویی کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودکفایی نیروهای مسلح با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات و توان هسته‌ای کره شمالی، باید سلاح‌های هسته‌ای خود را در خاک کره جنوبی مستقر کند.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: ما باید بتوانیم در عرصه هوایی، دریایی، پدافند و زمینی بر توان اجرای عملیات ترکیبی خود بیفزائیم تا توان بازدارندگی کشور بیش از پیش افزایش پیداکند.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مهمترین عاملی که در افزایش توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدات مؤثر است، فرماندهی و کنترل است که امروزه در سطح جهان و نیروهای مسلح تمامی کشورها اهمیت دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از پایگاه عقاب ۴۴ با بیان اینکه ساخت پایگاه‌های امن که این پایگاه یکی از چندین نمونه آن‌هاست، تداوم خواهد داشت تا توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران پابرجا بماند، گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی تا کشور ما فاصله دارد و سران این رژیم به سوختگیری هواپیماها در آسمان دل بسته‌اند که این بهترین فرصت برای هدف قرار دادن هواپیماهای آن‌هاست. همچنین سعی در استفاده از پایگاه‌های پیرامونی کشور ما که بعضاً مسیر عادی سازی خیانت به جهان اسلام را در پیش گرفته‌اند دارند، غافل از اینکه این مسئله در راهبرد و رهنامه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران درج شده و همه فرماندهان ما این را می‌دانند، تمرین کرده‌اند و در رزمایش‌ها، این آموزه نهادینه شده است که اگر پایگاهی از یک کشور در هر کجای جهان برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر رژیم صهیونیستی، آن پایگاهی که مبدأ حرکت رژیم صهیونیستی است، نیز مورد تهاجم سنگین قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ساخت پایگاه‌های امن تداوم خواهد داشت تا توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران باشد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به صورت مستمر به توان دفاعی و بازدارندگی خود می‌افزاییم و این موضع شفاف و روشن ما در مقابل هرگونه تهدید است.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: با شناسایی زمینه های بروز تخلف و صدور احکام صحیح از سوی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری می توان شاهد بازدارندگی وکاهش تخلفات در سازمان ها بود.
قالیباف گفت: سایه امنیت در کشور در سایه مجاهدت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما وجود دارد و با تلاش این نیرو‌ها امروز به نقطه اوج بازدارندگی رسیده‌ایم، نیرو‌های مسلح ما از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب با تمام توان دفاع می‌کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: به پشتوانه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر متخصصین متعهد صنعت دفاعی کشور و استفاده از توان دانشمندان و نخبگان بازدارندگی مطمئن در مقابل دشمنان ایجاد شده است.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ