صدور گواهی امضای دیجیتال روی توکن سخت‌افزاری در شعب بانک آینده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.
دادستان شهرستان شهریار گفت: بیشترین موارد در خصوص صدور سوءپیشینه در سال ۱۴۰۱، در رابطه با استخدام، آموزش ضابطان، ثبت شرکت‌‎ها، جواز کسب بود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: افرادی که در قرعه‌کشی ۱۴ گانه ۱۴۰۱ و سال قبل از آن، در قالب طرح جایگزینی خودروی فرسوده شرکت و پیامک دریافت کرده‌اند، هفته آینده برای دریافت گواهی اسقاط اقدام کنند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.
رفع این مانع تازه تولید شده باید اقدام ابتدایی وزارت اقتصاد باشد. هم مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار که متولی درگاه ملی مجوزهای کشور است و هم سازمان امور مالیاتی که متولی صدور گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌باشند.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
رئیس جمهوری طی نامه‌ای ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی را به وزارت میراث‌فرهنگی ابلاغ کرد.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تمام فرآیند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای دستی به این وزارتخانه واگذار شد.
طبق مصوبه مجلس، ترخیص و صدور گواهی پایان تعهد پزشکان طرحی که مدت تعهد سه برابری آنان به پایان نرسیده منوط به تعیین جایگزین از جانب وزارت بهداشت خواهد بود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
مهلت اجرای ترتیبات صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تا یکم آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.
رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: در یک سال گذشته شرایط به گونه‌ای بوده که در اهواز روزانه برای دو و گاهی تا ۱۰ نفر از کادر درمان گواهی گوداستندینگ صادر شده است بنابراین گاهی ماهانه برای ۲۵ تا ۳۰ نفر و سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گواهی گوداستندینگ صادر شده است.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
رییس دانشکده صداوسیما طی پیامی خطاب به وزیر نفت نوشت که منشی او درخواست صدور گواهی فارغ‌التحصیلی دروغین دارد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ