خرم آباد- معاون وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان و ابلاغ آن به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: برای امسال ۷۰۰ میلیارد اعتبار به پروژه اختصاص می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال امیدوار است که بتواند مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را حل کند.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
اگر مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال حل نشود، آبی پوشان با نفرات فصل گذشته به میدان خواهند رفت.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بزودی بازخواهد شد تا قرارداد بازیکنان این تیم ثبت شود.
بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: قبول کرده بودم با حقوق کم برای استقلال بازی کنم اما آنها نتوانستند مشکل رضایت نامه من را حل کنند.
پس از تأمین منابع مالی، استقلال می تواند با پرداخت رضایت نامه محبی، قرارداد او را دائمی کند.
مهدی تاج می‌گوید مشکل قرارداد مربیان تیم‌های ملی حل شده است.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
روز گذشته قرارداد طرح توسعه فاز نخست میدان گازی کیش به امضا رسید طرحی که می تواند در سال های آینده از مشکلات گازی ایران بکاهد.
سازمان لیگ قرارداد مدافع اروگوئه‌ای صنعت نفت را حل کرد و پیریز مشکلی برای پوشیدن پیراهن طلایی ندارد.
آنخل دی‌ماریا، هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین، مشکلی برای حضور در دیدار با هلند در جام جهانی نخواهد داشت.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از تعویق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص کارکنان تبدیل وضعیت شده این جمعیت به منظور بررسی بیشتر و حل مشکل پیش آمده خبر داد.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.
تیم ملی تیراندازی اردوی هانوفر آلمان را از دست داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، همچنان از عدم ثبت قرارداد ژول کنده ناراحت است اما مدیران این باشگاه به او اطمینان دادند که این مشکل حل خواهد شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، همچنان از عدم ثبت قرارداد ژول کنده ناراحت است اما مدیران این باشگاه به او اطمینان دادند که این مشکل حل خواهد شد.
مشکل خدمتی محمدحسین مرادمند حل شد و او می‌تواند از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان برود.
بارسلونا دقایقی پیش خبر از فعال شدن اهرم مالی چهارم خود داد تا مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ