پس از تأمین منابع مالی، استقلال می تواند با پرداخت رضایت نامه محبی، قرارداد او را دائمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل تامین منابع مالی داریم و گرنه مشکلی نداشتیم.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
مسئول سازمان تیم‌های ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه شرایط ارزی موجود در کشور منابع مالی مورد نظر فدراسیون تأمین نشد و اعزام تیراندازان به هند لغو شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.
برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.
پدرام سلطانی درباره اظهارات ابراهیم رئیسی گفت: «ایشان نمی‌داند که اصل مشکل نبود منابع مالی است و تأمین مالی چنین میزان ساخت و سازی نه در اندازه مالیه دولت است و نه در توان نظام بانکی و بازار سرمایه.»
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی‌ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با ۷۰ درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره‌برداری ایستگاه‌های باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال ۱۴۰۲ با تأمین به موقع منابع مالی و همکاری بیشتر مناطق خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۵,۲۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی را به زودی با تأمین منابع مالی پرداخت خواهیم کرد.
با ازدست‌دادن مناطق نفت‌خیر، داعش هم‌اکنون به منابع مالی دیگری چون کشتن چوپان‌ها و سرقت دام‌های آنها روی آورده است.
نشست بررسی آخرین وضعیت واگذاری ۲۷ هکتار از اراضی شهر پرند جهت تأمین منابع مالی کارهای باقی‌مانده خط مترو این شهر برگزار شد.
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای تأمین منابع مالی نمی‌توان منتظر ماند، زیرا استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند بسترساز جذب درآمد شود.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ