باشگاه استقلال امیدوار است که بتواند مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را حل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور تاکید دارد که باید دستورالعامل تدوین شده در کمیته تدوین مقررات که پیش‌تر خودش عضوی از آن بوده، تغییر کند!
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.
توماس تولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش توماس توخل نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
نمایش درخشان منچسترسیتی برابر یورگن کلوپ آلمانی، پیغامی صریح برای هموطن او در ایالت باواریا داشت.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم صدیق و صریح، روحانی مبارز و خستگی‌ناپذیر، خادم الرضا حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی را تسلیت گفت.
عبدی نوشت: پیام این است که ما یا پیام شما را نمی‌شنویم، یا اگر هم بشنویم، نمی‌فهمیم و اگر هم بفهمیم لزومی ندارد که پاسخ مثبتی به آن بدهیم. روشن است که این پیام را به صورت صریح نخواهند گفت، ولی شنونده و مخاطب آن را درک می‌کند.
طباطبایی‌نژاد گفت: تصمیمی که برای محدودیت‌ها در پیام رسان‌های اینستاگرام و واتساپ به وجود آمده، هیچ ارتباطی به مجلس شورای اسلامی و دولت و یا وزارتخانه خاصی ندارد و تصمیم صریح شورای عالی امنیت ملی است.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، اکیدا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.
وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار بر مسئولیت خطیر خبرنگاران برای روایت آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ