رئیس جمعیت هلال‌احمر از تعویق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص کارکنان تبدیل وضعیت شده این جمعیت به منظور بررسی بیشتر و حل مشکل پیش آمده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعویق شروع لیگ برتر بخاطر ورود خانم‌ها
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
حجت الاسلام اژه‌ای گفت: وقتی است که می‌گوییم الان شرایط کشور در فلان شرایط است و این متن قانونی را با مصلحت بیرونی ضمیمه کنیم و بگوییم رای ما این است، باید تعمیق بیشتری روی این موارد داشت.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
دادگاهی در برزیل رای به تعلیق موقت اپ تلگرام داد. این اپ تا زمانی که از دستور مبنی بر اشتراک گذاری اطلاعات درباره افراط گرایان و گروه های نئونازی پیروی نکند، همچنان تعلیق باقی می ماند.
وکیل برخی از خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ درباره حکم بدوی صادر شده برای این پرونده گفت: ما این حکم را قبول نداریم و به آن اعتراض می‌کنیم.به عنوان وکیل وظیفه‌ام این است که اعتراض کنم و خانواده‌ها را تشویق به اعتراض کنم به این امید که عدالت اجرا شود ولی بیشتر خانواده‌ها در جلسات آخر دادگاه به این جمع‌بندی رسیدند که این دادگاه حکم عادلانه نخواهد داد.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
یک نماینده پارلمان اروپا عنوان کرد که تعلیق مذاکرات برجامی در پارلمان اروپا رای نیاورده است.
رئیس سابق اتحادیه فوتبال روسیه دلیل اینکه چرا این اتحادیه رای گیری درباره خروج احتمالی از یوفا و انتقال به AFC را به تعویق انداخت، عنوان کرد.
امروز سه‌شنبه، فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم گرفت رای کمیته اجرایی درباره موضوع انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تعویق بیاندازد.
طبق اخبار رسیده، تصمیم‌گیری در مورد انتقال فدراسیون فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت بررسی‌های بیشتر به تعویق افتاد.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
دادگاه حکمیت ورزش پس از هشت با تعویق اعلام رای، شکایت فدراسیون جودو، این شکایت را وارد ندانست.
دادگاه حکمیت ورزش پس از هشت با تعویق اعلام رای، شکایت فدراسیون جودو، این شکایت را وارد ندانست.
رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش( CAS) برای فدراسیون جودو ایران بازهم به تعویق افتاد.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
تعویق ۲۰روزه در اعلام رای پرونده جودو در دادگاه CAS

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ