صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
سومین جلسه اعضای هیات مدیره و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال خوزستان نیز بی نتیجه ماند.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.
یکی از صحنه‌هایی که در بازی استقلال و تراکتور هوادران آبی را احساساتی کرد اشک‌های ابوالفضل جلالی بود.
سرمربی مس رفسنجان گفت اگر امتیازاتی که این تیم روی اشتباهات داوری از دست داده را برگردانند، رتبه این تیم بهتر خواهد شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم؛ هرچه به من می‌گویند حق دارند.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
ستاره فرانسوی استقلال با یک پاس گل در ده دقیقه ابتدایی برابر نفت درخشان ظاهر شد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
استقلال هفته چهاردهم لیگ برتر را در حالی شروع کرده بود که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اخیار نداشت.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه استقلال روی کاغذ نسبت به نساجی شانس بیشتری برای پیروزی در سوپرجام دارد، اما ضمانتی برای پیروزی ندارد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
سرمربی استقلال در اواخر نیمه دوم واکنش های جالبی به تصمیمات حمید حاج‌ملک داشت؛ او روی سکوهای آزادی به مرز جنون رسیده بود.
استقلال با نیمکتی پرستاره مقابل نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرده است.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
آواربرداری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا مشخص است چند پیکر دیگر باقی مانده که هنوز تفحص نشده است؟ این سوالی اساسی و کلیدی‌ است که یافتن پاسخ آن در میان اظهارات و سخنان مسئولان تقریبا غیرممکن است، به ویژه زمانی که می‌دانیم هیچ کسی به عنوان سخنگو و مرجع انتشار اخبار دقیق و تایید شده این حادثه تعیین نشده است.
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.
خسرو حیدری روی نیمکت استقلال؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ