باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار اخبار قطعی شدن فروش باشگاه منچستریونایتد به شیخ جاسم بن حامد آل ثانی باعث رشد صعودی سهام این باشگاه شد.
باشگاه بارسلونا قصد دارد بارد دیگر اهرم‌های اقتصادی را برای ثبت قرارداد بازیکنان فعال کند.
تمام برداشت‌های باشگاه پرسپولیس از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل 17 درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
لایحه یک فوریت مجوز واگذاری بخشی از سهام تعدادی از شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها به تصویب رسید.
صندوق تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از سهام موجود در پرتفوی صندوق‌های درآمد ثابت اوراق اختیار فروش تبعی منتشر می‌کند.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
گروه ورزشی فنوی، مالک باشگاه لیورپول، این تیم پرهوادار را برای فروش گذاشته است.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
پرسپولیس نیز در قیمت 266 تومان صف فروش است. ارزش بازار پرسپولیس ۲هزار و 853 میلیارد تومان است.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
با بسته‌شدن بازارهای امروز، برای هفتمین روز متوالی در سهام استقلال سهم فروش تشکیل شد.
خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد، با فروش بخشی از سهام اقلیت باشگاه موافقت کرد. سهام اقلیت به بخشی از سهام یک شرکت گفته می‌شود که دارنده آنها نمی‌تواند به صندلی مدیریت برسد.
بازار سهام امروز در روندی معکوس با روز گذشته تحت تاثیر رفتار حقوقی ها شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود. بازاری که حجم و ارزش معاملات آن نیز بسیار ضعیف بود.
با دیدن اسم «عطر سیب» به سمت میدان آیینی امام حسین علیه السلام حرکت کردم تا ببینم چه حال و هوایی دارد.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال پوستر عجیبی را منتشر کردند.
ویوو Y30 5G یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند است که به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.
هزینه‌کرد‌های پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ