اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز همراه سایر ملی‌پوشان ایران با حضور در سفارت بلغارستان برای اخذ ویزا اقدام کرد.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
عذرخواهی سرمربی آمریکا از ایران بخاطر مشکل ویزا
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی در جلسه‌ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا (چهارشنبه ۱۶ فروردین) عازم آنکارا می‌شود.
اکبر خزایی تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران جهت قضاوت مسابقات بدنسازی مراکش که در تاریخ 10/ june  برگزار خواهد شد دعوت شده اما به دلیل مشکلات اخذ ویزا مراکش با مشکل روبرو شده است که البته مسئول برگزاری این رقابت قول مساعد داده تا جهت اخذ ویزا این داور ایرانی تلاش خود را بکند.
هواداران آرسنال امروز در جریان دیدار تیم‌شان با کریستال پالاس از پاتریک ویرا که در روزهای اخیر توسط پالاس اخراج شده بود حمایت کردند. ویرا یکی از اسطوره‌های باشگاه آرسنال است.
رییس فدراسیون تیراندازی می‌گوید که برای اعزام به جام جهانی هند مشکل ویزا و بلیت ندارند، اما از دهلی به بوپال مشکل انتقال سلاح وجود دارد.
میکل آرتتا در جریان پیروزی آرسنال مقابل استون ویلا، داور بازی، سیمون هوپر را مسخره کرد.
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با استون ویلا، از لیگ برتر به خاطر تقویم فشرده بازی‌های آرسنال گلایه کرد.
وزیر ورزش در مورد مشکل ویزای آمریکا برای تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به جام جهانی آمریکا وجود نداشته و منتظر پاسخ آنها هستیم.
استون ویلا در اولین روز قطع همکاری با استیون جرارد، بهترین نتیجه ماه های اخیر خود را گرفته است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، ویزای فرنگی‌کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال صادر شد و این تیم راهی کشور اسپانیا می‌شود.
نوراللهی ویزای شینگن خود را برای حضور در اتریش دریافت کرده و طبق برنامه او قرار است امشب دوبی را به مقصد وین ترک کند.
فدراسیون فوتبال درباره مشکل پیش آمده برای احمد نوراللهی و عدم دریافت ویزای این بازیکن، اطلاعیه ای را صادر کرد.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از عملکرد نیمه اول تیمش برابر استون ویلا ابراز رضایت کرد.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، با مشکلات صدور ویزا مواجه شده و به موقع به دیدار با لیورپول نمی رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ