مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود نگرانی های موجود درباره صدور کارت مربیگری جواد نکونام، مشکل سرمربی استقلال به زودی حل می شود.
جود بلینگام سهمیه غیراروپایی رئال بود ولی باشگاه مادریدی از او خواست با گرفتن گذرنامه ایرلندی، به عنوان سهمیه اروپایی ثبت شود. اقدامی که مراحل قانونی نهایی خود را طی می کند.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
عارف غلامی مشکلی برای تمدید قرارداد خود با استقلال ندارد و به احتمال فراوان این اتفاق رخ می‌دهد.
سرمربی جدید استقلال کار سختی برای مقابله با مشکلات پیش روی خود برای موفقیت در این تیم دارد.
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
هافبک استقلال امیدوار است جواد نکونام با حل مشکلات بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
با پیگیری‌های سرپرست باشگاه استقلال مشکل سبحان خاقانی هافبک جوان این تیم برای بازی کردن رفع شده است.
اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان در بحث آب کشاورزی مشکل جدی دارد و به همین دلیل وزارت و جهاد کشاورزی استان باید برای بهره‌وری آب فکر اساسی کنند.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.
بخشی از بیانیه امروز فولاد در تایید استعفای جواد نکونام، به سوژه‌ای علیه خود تیم (متشکل از بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی) بدل شده است.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.
مشکل فولاد خوزستان برای سفر به اراک و بازی با آلومینیوم رفع شد.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهدا مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان هستند.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دامداران در جریان جراحی اقتصادی دچار مشکل شدند، گفت: تامین نهاده دامی و خرید تضمینی دام دو راهکار دولت برای این قشر است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، دیشب برابر لورکوزن دچار مشکل عجیبی شد.
خداروشکر حال ایشان خوب است و مشکل خاصی نبوده است.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ