قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
صدیقی با بیان اینکه زمان جایگزین ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز متعاقبا به داوطلبان اعلام می‌شود، درباره برگزاری آزمون دبیری در روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه افزود: آزمون کتبی دبیری وزارت آموزش و پرورش در موعد مقرر خود یعنی پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی امسال اولین آزمونی است که فرآیند گزینش جدید آموزش و پرورش برای آن اعمال می‌شود.
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون امسال گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی شصت درصد نتیجه آزمون را مشخص می‌کند.
اهواز- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: قرار است یک هزار و ۶۰۰ آموزگار در استان جذب شوند و تلاش می کنیم اغلب آنها تا مهرماه مشغول به کار شوند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزگاری در برخی از استان‌ها آزمون مجدد برگزار کنیم
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.
اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام اعلام شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه ازمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب اعلام می شود.
هفته آینده نتایج مرحله اول آزمون آموزگاری و نیز دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری که آزمون آن دو ماه دیگر برگزار می‌شود، منتشر می‌شود.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
کلیات آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ آموزش و پرورش
وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد مصاحبه آزمون استخدامی، گفت: کانون‌های ارزیابی عهده‌دار تشخیص صلاحیت داوطلبان برای آموزگاری می‌شوند.
نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شاهد رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش و پرورش هستیم که از این تعداد، ۲۸ هزار آموزگار در کشور استخدام می‌شوند.
برگزار آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار با رقابت ۵۳۴ هزار داوطلب امروز آغاز شد.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در آزمون اسفندماه سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
حتی واقع گرایان که بر اهمیت نیرو‌های ساختاری بزرگ تاکید می‌کنند نیز می‌دانند که رهبران در قالب افراد تصمیم گیرنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نیرو‌های ساختاری آن چه را که دولت‌ها قادر به انجام آن هستند محدود می‌کنند، اما ساختار‌ها به تنهایی تعیین کننده نتایج نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ