مشکل خدمتی محمدحسین مرادمند حل شد و او می‌تواند از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
فابینیو تست‌های پزشکی باشگاه الاتحاد را پشت سر گذاشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است.
مشکل سربازی ستاره کلیدی پرسپولیس حل شد
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
تعدد بازیکنان بزرگ در رختکن گاهی می تواند مشکل یک سرمربی باشد و یحیی خوش بخت است که این مسئله بالاخره حل شد.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
پورعباس با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس قبل از پایان سال اعلام خواهد شد، گفت: ثبت نام‌های این آزمون انجام شده است، اما ثبت نام‌های جدید برای شرکت در این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان در سال آینده شروع خواهد شد بنابراین تعلیق برگزاری آزمون کاملا موقتی بود، نگرانی‌های جدید در این زمینه وجود ندارد.
یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
محمو خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک ایران که به تازگی به سوئیس سفر کرده جزئیات جالبی از دیدارش با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک شرح داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از رفع مشکلات به وجود‎ آمده در بیمه درمان امدادگران با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بیمه تامین اجتماعی خبر داد.
آنخل دی‌ماریا، هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین، مشکلی برای حضور در دیدار با هلند در جام جهانی نخواهد داشت.
مدیران باشگاه استقلال موقتا مشکل مهاجم ناراضی خود را حل کردند.
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست اما در فکر ترمیم آن هستیم.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، ویزای فرنگی‌کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال صادر شد و این تیم راهی کشور اسپانیا می‌شود.
معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران از تعامل با صدا و سیما برای پخش صحیح بازی های این تیم خبرداد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مشکل عدم پذیرش برگ گذر ویژه اربعین، پس از بررسی رفع و مقرر شد نفراتی از مرکز پلیس گذرنامه در مرز مستقر باشند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پیاده سازی صرافی و هماهنگی با چند بانک قطری انجام شد تا با هزینه پایین ارز انتقال یابد.
تازه ترین خرید تیم استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور یافته و با آبی پوشان تمرین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ