اگر گل دقیقه ۹۴ را از عراق نمی‌خوردیم، شاید حالا ویلموتس سرمربی ایران بود. نتایج قابل پیش‌بینی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از دستمزد خارجی‌های فوتبال ایران کی‌روش و لوکادیا را به باد انتقاد گرفت.
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
رسانه عربستانی دستمزد کارلوس کی روش در تیم ملی ایران را اعلام کرد.
هانسی فلیک با قرارداد ۵.۵ میلیون پوندی گرانترین سرمربی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
بر اساس توافقی که کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال کشورمان داشته، او تا پایان جام جهانی ماهیانه ۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.
رسانه مصری در گزارشی به تفاوت دستمزد کارلوس کی روش در مصر و ایران پرداخت.
کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت ایران در جام جهانی حاضر به پذیرش دستمزد ماهانه ۵۰ هزار یورو شد که در قیاس با گذشته، افت چند برابری داشته است.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
کی‌روش، سرمربی تیم فوتبال ایران قرار است ۵ دستیار داشته باشد که هرکدام ماهانه ۳۰ هزار یورو دستمزد خواهند گرفت.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه نکونام به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی فعالیت خواهد کرد این انتخاب را در راستای پشتوانه‌سازی عنوان کرد.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
با این حال کی روش در گفت و گو با مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دستمزدی به مراتب بیشتر از مارک ویلموتس می‌خواهد. سرمربی سابق تیم ملی که کاملا بر اوضاع فوتبال ایران مسلط بود، اعلام کرد چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار بیشتر از قرارداد ویلموتس می‌خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ