طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
تکنیک‌های اشعه ایکس می‌تواند برای بررسی بقایای فسیلی به خوبی حفظ شده بسیار موثر باشد، اما کاربرد این تکنیک‌ها اغلب به نحوه نگهداری فسیل‌ها بستگی دارد که مکان به مکان متفاوت است. در این مطالعه، Engelschiøn و همکارانش نشان دادند که فسیل‌های سازند به‌ویژه برای تصویربرداری رادیوگرافی مناسب هستند.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
تصویری از مراسم عروسی سردار آزمون منتشر شد.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
این گیاه بوی گوشت گندیده آزاد می‌کند تا مگس‌ها را برای گرده افشانی جذب کند. بوی این گیاه به قدری بد است که دانشمندان در حال کار بر روی راه‌هایی برای استفاده از آن به عنوان سرکوب کننده اشتهای انسان هستند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
آرون افشار خواننده جوان و مطرح کشورمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، به تحسین و حمایت از علی دایی پرداخته است.
سردار آزمون در اینستاگرام استوری منتشر کرد که در آن بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون لباسی از او بر تن کرده بود.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
کفتار‌ها به احتکار استخوان‌ها در لانه‌های خود معروف هستند، و این مجموعه باستانی شامل هفت مرد نئاندرتال، یک زن و یک پسر جوان بود، که محققان را به این نتیجه رساند که یک جامعه نئاندرتال می‌توانسته است زمانی در این منطقه زندگی کرده باشد.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی که سابقه درخشش در بوندس‌لیگا را نیز دارد شب گذشته از نزدیک بازی بایرلورکوزن را در ورزشگاه خانگی این تیم تماشا کرد.
بهرام افشاری و هوتن شکیبا برای اجرای نمایش در آلمان هستند و با سردار آزمون و همسرش ملاقات داشته‌اند.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس به فرابورس، مجموع قراردادهای این تیم در فصل جاری 300 میلیارد تومان خواهد بود.
با افشای مجموع ارقام قرارداد پرسپولیس و استقلال مشخص شد که این دو تیم با هزینه 600 میلیاردی پای به فصل جدید لیگ برتر خواهند گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ