‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
جام جم: دستمزد اسدی در سپاهان هفته‌‌ای یک میلیارد!
یک شرکت استرالیایی به خاطر عدم پرداخت دستمزدش از سوی توئیتر، در یک دادگاه در آمریکا شکایت کرده است.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
در صورتی که قرارداد ایلکای گوندوگان با بارسلونا ثبت نشود این بازیکن شامل یک شرایط ویژه خواهد شد.
یک روزنامه عربستانی جزئیاتی از قرارداد کریم بنزما ستاره فرانسوی با تیم الاتحاد را فاش کرد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
شکایت یک دلال از استقلال؛ تقریبا اندازه دستمزد یامگا!
رئیس کمیته تحقیقات روسیه دستمزد مزدوران خارجی اجیرشده برای جنگیدن به نفع اوکراین را فاش کرد.
دستمزد راننده‌های 10 تیم فرمول یک در سال 2023 مشخص شد.
ادن هازارد زمانی که به رئال مادرید رفت قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو در این تیم باشد ولی حضور او در برنابئو به یک ناکامی تمام‌عیار تبدیل شد. اما هازارد در رئال چقدر دستمزد می‌گیرد؟
ستاره 31 ساله وردربرمن درست در لحظاتی که امید آلمانی‌ها به صعود به پایین‌ترین میزان ممکن رسیده بود، در قامت یک قهرمان ظاهر شد.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
روزنامه ایران نوشت: مبلغ یک شب شعارنویسی با توجه به تعداد شعار‌ها متفاوت است، اما افراد عموماً مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر شب شعارنویسی دریافت می‌کردند.
ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.
در فاصله چهار روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر در فصل بیست و دوم دستمزد داوران لیگ در فصل گذشته به طور کامل تصفیه نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ