رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
بعد از گذشت چند روز از عقد قرارداد مجدد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هنوز بحث برسر دستمزد و مبلغ قرارداد او داغ است.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
کاپیتان تیم ملی جوانان بالاخره به تیم سرشناس و ثروتمند السد قطر پیوست تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.
کاپیتان تیم ملی جوانان بالاخره به تیم سرشناس و ثروتمند السد قطر پیوست تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
متهم در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: سوسن یکی از همسایه‌های قدیمی پدرم بود و از آنجایی که از کودکی مرا می‌شناخت به من اعتماد داشت. من همیشه کارهایش را انجام می‌دادم و سوسن هم در مقابلش به من پول می‌داد. چند روز قبل ماشین او را گرفتم تا تعمیر کنم. بعد از اینکه ماشین را به او تحویل دادم از من خواست برای گرفتن پول تعمیر و دستمزد به آپارتمانش بروم. وقتی به آنجا رفتم دسته‌های تراول‌چک را دیدم و وسوسه شدم. من در یک لحظه پتویی را روی سر پیرزن انداختم و او را خفه کردم.
ری- رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی دستمزد قابل‌ارائه از سوی واحدهای تولیدی جوابگوی نیروی کار نیست لذا افراد تمایلی به فعالیت در این واحدهای تولیدی ندارند.
لوپاریزین می‌گوید لیونل مسی و وکلایش از پاری سن ژرمن خواهان افزایش قابل توجه دستمزد او شده‌اند و باشگاه فرانسوی این افزایش چند برابری را درخواستی دیوانه‌وار توصیف کرده است.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با انتشار ویدئویی مهارت خود در بازی سپک تاکرا را در شن به نمایش گذاشت. چند روز پیش AS گزارش داد رونالدینیو برای حضور در لیگ پادشاهان، تورنمنت فوتبال ۷ نفره به مدیریت جرارد پیکه تنها ۷۰ یورو (چیزی معادل ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) دستمزد پایه دریافت می‌کند!
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت ایران در جام جهانی حاضر به پذیرش دستمزد ماهانه ۵۰ هزار یورو شد که در قیاس با گذشته، افت چند برابری داشته است.
مدیر برنامه‌های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادهای مالی بسیار بهتر را به‌خاطر رئال رد کرد.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ