رسانه مصری در گزارشی به تفاوت دستمزد کارلوس کی روش در مصر و ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار گذاشته شدن امیرحسین اسفندیار از اردوی آماده‌سازی تیم ملی وی را تبدیل به سوژه فدراسیون جهانی والیبال کرد.
همزمان با شیوع سویه جدید کرونا در آمریکا، میزان بستری شدن در بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا نیز افزایش پیدا کرده است.
در انگلیس یک بازیکن تیم میلوال بعد از تعویض شدن نیمکت تیمش را گم کرد و روی نیمکت تیم حریف نشست تا به سوژه امروز فوتبال این کشور تبدیل شود.
افت ناگهانی فشار و در آخر بیهوش شدن یکی از اعضای گارد ملی فرانسه هنگام استقبال از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. منبع: ایرانیک
احتمالا امسال هم سوژه همین ماجرای طرح عفاف و حجاب است که پیش از انتخابات هیات رییسه مطرح شده و احتمالا تا نزدیک شدن به موسم انتخابات هیات رییسه در خردادماه، دو طرف روی همدیگر را می‌بوسند و فضای بین آن‌ها دوستانه می‌شود.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
هادی چوپان سوپر قهرمان پرورش اندام جهان با نمایش یک تصویر عجیب و پر سر و صدا در صفحه اینستاگرام اش باعث تعجب طرفداران اش شده است.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
سنجاق کردن پیام‌ها، قابلیت خیلی مفیدی برای گروه‌های چت واتساپی است. این کمک می‌کند تمرکز روی سوژه مهمی در یک چت باقی بماند و با اضافه شدن پیام‌های جدید، این سوژه به‌دست فراموشی سپرده نشود.
جهانبخش دردیدار با آژاکس و درگیر شدن با تیمبر به سوژه رسانه‌ها بدل شد و از سوی داور کارت زرد گرفت. ضربه ستاره ایرانی به این بازیکن اهالی فوتبال را به یاد ضربه سر زیدان به ماتراتزی انداخت.
مطرح شدن نام «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس در جلسه استیضاح وزیر ورزش، در رسانه‌های هلند هم بازتاب داشته است.
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
مواضع شاذ عبدالحمید در این مدت جز دامن زدن به تفرقه مذهبی و تبدیل شدن به سوژه مطلوب برای تحریک اغتشاش و ناامنی در زاهدان و البته تأمین خوراک خبری مطلوب رسانه‌های معاند حاصل دیگری نداشته است.
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با خبرآنلاین از خلق «سوژه شورشی» در بستر «خشونت گفتمانی» می گوید و زمینه پدیدار شدن این سوژه را تحمیل «سبک زندگی» به مردم ارزیابی می کند.
هواداران همیشه در صحنه، کفش‌های جانی اینفانتینو در مراسم اهدای مدال سومی کرواسی را مسخره کردند.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
دکتر بابک عشرتی، اپیدمیولوژیست با بیان اینکه سویه در گردش آنفلوآنزا عمدتا سویه H ۱ N ۱ بوده و سویه‌ای قدیمی است، افزود: از نظر علائم، ظاهر آنفلوآنزا تفاوت چندانی با کرونا ندارد؛ به طوری که در آنفلوآنزا هم در وهله اول علائمی مانند تب، آبریزش بینی، سوزش و درد گلو پدیدار می‌شود و بعد به تدریج سرفه ظاهر می‌شود و اگر بیماری به سمت شدید شدن رود، علائم تنفسی شدیدتر را خواهیم داشت که ممکن است بیمار در این شرایط نیاز به بستری داشته باشد.
تحولاتی که این روز‌ها نه فقط در پهنه عمومی کشور، بلکه در سطح جهان شامل آن هستیم، مقوله فراتر از مطالبات زنان است. اگرچه سوژه اصلی موضوع اصلی در این رخداد مرگ دردناک مهسا امینی یک دختر ایرانی است، از سوی دیگر زنان نیز حضور چشمگیری در صحنه دارند و شعار‌هایی نیز با موضوع مطالبات زنان طرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد موضوع اصلی به رسمیت شناخته شدن زندگی برای همه مردم ایران است که از حنجره جوانان بیان می‌شود.
پنجمین خرید خارجی مجیدی در لیگ امارات رکورد زد.
اعتماد به نفس بالای سرمربی ایرانی اتحاد کلباء برای آغاز لیگ سوژه اماراتی‌ها شد.
دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ