خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
هزینه باشگاه بارسلونا برای تیم اول فوتبالش، 386 میلیون است که با احتساب قرضی‌ها به 440 می‌رسد. این رقم بالایی نیست و دو عامل دیگر باعث وضعیت وخیم کنونی بارسا شده‌اند.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
برخلاف ادعای فابرزیو رومانو، رقم قرارداد کریم بنزما بسیار پایین تر از 100 میلیون یورو است.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
کاپیتان تیم ملی جوانان بالاخره به تیم سرشناس و ثروتمند السد قطر پیوست تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.
کاپیتان تیم ملی جوانان بالاخره به تیم سرشناس و ثروتمند السد قطر پیوست تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.
ری- رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی دستمزد قابل‌ارائه از سوی واحدهای تولیدی جوابگوی نیروی کار نیست لذا افراد تمایلی به فعالیت در این واحدهای تولیدی ندارند.
پاری‌سن‌ژرمن بیشترین مبلغ دستمزد را در میان باشگاههای اروپایی به بازیکنان خود پرداخت می کند.
تاد بوهلی، مالک باشگاه چلسی با میسون مونت گفتگویی مستقیم انجام داد تا او را برای ماندن در این تیم مجاب کند.
دستمزد مسی در بازگشت به بارسلونا مشخص شد
هیأت مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، نرخنامه دستمزد راهنمایان را برای ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
حکیم زیاش، ستاره مراکش جام جهانی چلسی، حتی یک دلار از دستمزد حضورش در جام جهانی را به جیب نمی زند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ