روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
یک روزنامه عربستانی جزئیاتی از قرارداد کریم بنزما ستاره فرانسوی با تیم الاتحاد را فاش کرد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه 2.5 میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند.
ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در کشور از یک میلیون شغل فراتر رفت و به ۱.۵ میلیون شغل رسیده است.
به تازگی علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران پیشنهاد داده است که دستمزد داوران در لیگ برتر به 50 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد باید دستمزد سالانه 18 میلیون یورو را قبول کند و در غیر این صورت باید به تیمی دیگر برود.
کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می گیرد.
رسانه‌ها از دستمزد 400 میلیون یورویی رونالدو خبر دادند که این موضوع با واکنش فعال رسانه‌ای از کشور عربستان مواجه شد.
هانسی فلیک با قرارداد ۵.۵ میلیون پوندی گرانترین سرمربی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
حاجی اسماعیلی گفت: در حال حاضر حداقل حقوق کارمندان از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده، در حالی که حداقل دستمزد کارگران و بازنشستگان ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و با توجه به اینکه اکثریت کارگران و مستمری بگیران به نوعی حداقل بگیر هستند، دولت باید این کاری که در حق کارکنان خود انجام داده را نیز در مورد دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز انجام دهد.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
مهمترین طلبکار پرسپولیس در گفتگویی متفاوت به این سوال پاسخ می‌دهد که آیا شایستگی دریافت رقم یک میلیون دلاری را داشته است؟
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ