کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
عبارت پارک مساوی با پنچری، قانونی نیست و شخصی که با پنچر شدن خودرویش مواجه شود، می‌تواند از خودروی خود عکس گرفته و نسبت به عمل انجام شده به محاکم قضائی شکایت کند یا از طریق تماس با پلیس موضوع را پیگیری کند.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
در حالی که کریستیانو رونالدو سالهاست که با نایکی قرارداد دارد و به عنوان یکی از نمادهای این شرکت شناخته می شود، در بازی دوستانه النصر و سلتاویگو ، از ساق بند های آدیداس استفاده کرد که برخی معتقد هستند که با این کارش مرتکب نقض قرارداد شده و ممکن است که با شکایت یا جریمه از جانب نایکی مواجه شود.
عکسی در فضای مجازی منتشر شده که شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان را نشان می دهد
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
وضعیت حقوقی جدید فیفا زنگ خطر جدیدی برای باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
باشگاه نساجی مازندران با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کند.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
سومین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ کشور اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران صبح امروزپنجشنبه (۲۴ آذر) برگزار شد.
نام ایران روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال انگلیس در دیدار ۲ تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت‌آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه‌ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.
نام ایران روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال انگلیس در دیدار ۲ تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت‌آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه‌ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
مهاجم فصل گذشته مس کرمان پس از جدایی از این تیم تصمیم به حضور در ون‌پارس گرفت.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ