کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
شاخص کل امروز با ریزش ۱۱۲۸۱ واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: این نشست شروع مجدد از سرگیری تعاملات بانک مرکزی ج.ا.ا با صندوق بین‌المللی پول میباشد و می‌تواند به ارائه تصویری مثبت از اقتصاد ایران بیانجامد.
باشگاه‌های لیگ برتری ممکن است در جریان بازی‌ها با مشکل عجیبی از سوی بازیکنان خود مواجه شوند.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه قرار است به ایران سفر کند و مذاکراتی درباره توافق‌های پولی و بانکی با مقامات کشورمان انجام خواهد داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
کل پول بلوکه ورزش ایران؛ فقط ۲۰ میلیون دلار!
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
فرزین ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این طرح‌ها و ارائه اطلاعات فعالان اقتصادی به نظام تصمیم سازی در عین حفظ محرمانگی اطلاعات، بستر مناسب برای سالم سازی اقتصاد فراهم شود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحدی دست یابد.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح ۱۵۷۰۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۱ هزار واحد رسید.
هافبک ازبکستانی استقلال هم این روزها به یکی از دغدغه‌های مدیریت باشگاه تبدیل شده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی به منظور توسعه و تقویت ارتباطات و مناسبات پولی و بانکی با کشورهای حاشیه خلیج فارس، در صدر هیئتی تخصصی وارد دوحه پایتخت قطر شد.
محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی سیاست‌های پولی، بانکی و ارزی جدید ‎بانک مرکزی را تشریح کرد.
مدیرعاملی بانک ملی (از آبان ۱۴۰۰)، رییس هیئت مدیره بانک کارآفرین از سال ۱۳۹۲ و مدیرعامل این بانک در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، عضو حقیقی شورای پول و اعتبار به عنوان نماینده رئیس‌جمهور، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، دبیر کارگروه طرح تحول نظام بانکی و دبیر کارگروه ارزش‌گذاری پول ملی از جمله سوابق فرزین در حوزه پولی و بانکی در سال‌های گذشته است.
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی در جلسه امروز مجلس تاکید کرد: نرخ سود بانکی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در بازار ارز است که در تمام کشور‌های دنیا به عنوان یک سیاست پولی برای مدیریت بازار ارز از آن استفاده می‌شود.
چند ماه قبل، یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفته بود: نرخ سود سپرده‌ها در کشور به دلیل وجود عوامل و ملاحظات مختلف تغییری نکرده است، اما سیاستگذار پولی می‌تواند در افق پیش روی و با توجه به شرایط نسبت به تعدیل نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی اقدام کند. صحبت‌هایی که حالا از زبان رئیس کل بانک مرکزی هم شنیده شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران «نظام‌مند شدن رسیدگی‌ها در پرونده‌های قضایی پولی و بانکی» را یک ضرورت دانست و گفت: ایجاد مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به دعاوی بانکی ضامن حقوق نظام بانکی است.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نقدینگی، پایه پولی و سلامت بانکی پایش و تدابیر اصلاحی لازم در راستای اصلاح نظام بانکی، با همراهی و مشورت متخصصان، اتخاذ می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ