رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
رسانه‌های آلمانی جزئیات قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید را منتشر کردند. بر اساس این گزارشها ستاره انگلیسی از باشگاه اسپانیایی در هر فصل 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
این در حالی است که بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
رئال مادرید بیشترین دستمزد را در بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌پردازد اما در بین بازیکنان حاضر در این مرحله، کوین دی‌بروینه بیشترین حقوق را می‌گیرد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، پیشنهاد دستمزد هفتگی 230 هزار پوندی را برای پیوستن به رئال مادرید رد می‌کند.
مارکا امروز ادعا کرد که جود بلینگام برای پیوستن به رئال قید دستمزد 15 میلیون یورویی سیتی را زده است.
باشگاه رئال مادرید به لوکا مودریچ، ستاره کروات، پیشنهاد داده که قراردادش را با دستمزد فعلی تمدید کند.
پاری‌سن‌ژرمن بیشترین مبلغ دستمزد را در میان باشگاههای اروپایی به بازیکنان خود پرداخت می کند.
همه چیز حاکی از این است که لوکا مودریچ در رئال ماندنی است اما برخی تیم ها در تلاش هستند با دستمزد بالا ستاره کروات را به خدمت بگیرند.
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.
ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
ادن هازارد زمانی که به رئال مادرید رفت قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو در این تیم باشد ولی حضور او در برنابئو به یک ناکامی تمام‌عیار تبدیل شد. اما هازارد در رئال چقدر دستمزد می‌گیرد؟
رئال مادرید همچنان بالاترین سقف دستمزد را در لالیگا دارد و بارسلونا هم در رده دوم قرار دارد. بارسا در شش ماه گذشته رشد فوق العاده ای داشته است.
مدیر برنامه‌های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادهای مالی بسیار بهتر را به‌خاطر رئال رد کرد.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.
طبق ادعای نشریه نیویورک تایمز، پا‌ری‌‌سن‌ژرمن برای حفظ کیلیان امباپه بیشترین دستمزد و پاداش تاریخ فوتبال را در نظر گرفت و به این ترتیب موفق شد مانع انتقال او به رئال شود.
منچستریونایتد با پیشنهادی 80 میلیون یورویی و دستمزد سالی 18 میلیون یورو، قصد دارد کاسمیرو را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.
منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، 60 میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ