شهردار تهران گفت: در ۱۰ روز اول حضور خود اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شده ایم و تا به امروز محتاج قرض نشده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
براساس اطلاعات رسمی، خانه اندیشمندان علوم انسانی، یک موسسه فرهنگی و هنری چندمنظوره مستقل است که سال ۱۳۹۰ در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. قرارداد خانه اندیشمندان با شهرداری تهران در مورد ملک خیابان نجات‌اللهی فسخ نشده و برای فسخ آن، در صورت عدم رضایت طرف قرارداد، حکم قضایی لازم است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشتن پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، این اقدام نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
کاربران می‌گویند این سازه ۵ متری، کپی ساختمان «موزه آینده» در دبی است که زمستان دو سال پیش راه افتاد.
زاکانی شهردار تهران گفت:خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
پس از گذشت یک سال و سه ماه از روی کار آمدن مدیریت شهری ششم لیست املاک واگذار شده شهرداری به افراد و نهادهای خاص هنوز مشخص نیست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای خرید یک اتوبوس نو تولید داخل باید پنج میلیارد تومان هزینه کنیم، در حالیکه یک اتوبوس دست دومی که ساخت کشور اروپایی است و کمتر از پنج سال فعالیت کرده تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و بخش خصوصی متعهد شده که این اتوبوس‌های دست دوم پنج تا ۱۰ سال فعالیت می‌کنند.
به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
عضو شورا شهر تهران گفت: اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران یکسان و موازی هسند.
با حکم شهردار تهران صارمی یک سال دیگر معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران باقی ماند.
شهردار تهران، حکم عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران را به مدت یک سال تمدید کرد.
شهردار تهران با اشاره به اقدامات یک‌سال اخیر مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف از آسیب به ۴۳ اتوبوس و ۲۳ خودروی آتش نشانی در اغتشاشات اخیر خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: هزار واحد مسکن با تکنولوژی جدید ساخته و تلاش می‌شود که از شروع ساخت تا تحویل کلید واحدها به مجموعه حرم عبدالعظیم یک سال زمان بیشتر صرف نشود.
معاون توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: یک مورد حکم استخدام برای آشنایان و فرزندان مدیران شهرداری طی یک سال اخیر صادر نشده است.
بعد از قالیباف، حالا علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران مدعی شده که در یک سال فعالیت خود در شهرداری تهران، تراکم‌فروشی کاهش چشمگیری داشته است. شهردار تهران در حالی مدعی کاهش تراکم فروشی را دارد که آمار رسمی منتشر شده با ادعای او در تناقص است.
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ