رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس خبر داد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات آتی یک پیشنهاد به شورای نگهبان ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس را قرائت کرد.
محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود که ۲ خیابان در تهران به نام اسماعیل احمدی و آتش نشان دارابی نامگذاری شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت توییتی را درباره واکنش انگلیس به اعدام علیرضا اکبری منتشر کرد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس ابتدا بودجه را تصویب کند و بعد با فرصت برنامه هفتم را بررسی کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت:لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.
عضو شورای شهر تهران گفت:با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پینشهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی ها تخصیص داده شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من است فعالیت های عمرانی این معاونت ها در معاونت فنی و عمرانی تجمیع شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس را تشریح کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه ۱۲ مهر برگزار می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من به دولت این است که سازمانی برای مراسم اربعین ایجاد شود.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: عدم نظارت کافی در زمان ساخت و عدم اعمال نظارت و کنترل اصولی در این پروژه مشارکت از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است که من پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرتی شود که در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی سینما به دلیل اینکه نیازمند تعیین اعضا بود وزرای مورد نیاز یعنی آقایان امیر عبداللهیان و نوری پیشنهاد شدند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ