سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
سازمان جوانان ایران از دانش آموزان و دانشجویان برای تور یک روزه تماشای جاده هراز بعد از افتتاح، ثبت نام کرد.
بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان ۱۸ طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از ۱۱ سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده شده و مدیران باشگاه رفسنجانی در انتظار دستور رئیس جمهور برای افتتاح آن هستند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح اولین نمایندگی یک بانک روسی در ایران خبر داد.
تصاویری از افتتاح ایستگاه متروی جهادِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
رشت - معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۲ پروژه کلان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: دو طرح راه آهن رشت - کاسپین و تکمیل آزادراه رشت - قزوین جزو ۱۲ پروژه افتتاحی است.
برخی منابع به یک رسانه روس اعلام کردند که میانجی گری های روسیه و امارات نتیجه داده و عربستان به دنبال بازگشایی کنسولگری خود در پایتخت سوریه پس از ۱۲ سال است.
کانال حسن روحانی، رئیس جمهور سابق به افتتاح سامانه انقال آب به دریاچه ارومیه واکنش نشان داد.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
وزیر نفت گفت: به عنوان خبر خوب، یک پترو پالایشگاهی ۲۱۰ هزار بشکه‌ای در مجتمع پالایشگاهی آبادان طی چند روز آینده به افتتاح خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
مشهد-یک واحد اشتغالزایی بهبودیافتگان مواد مخدر در کمپ ماده ۱۶ مشهد با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری افتتاح شد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
اسبربانک روسیه اعلام کرد که دفتر تامین مالی اسلامی در کازان، پایتخت تاتارستان افتتاح می‌کند.
صبح روز شنبه فاز یک بوستان ایرانیان به عنولن مجهزترین پارک ویژه افراد کم توان در تهران افتتاح خواهدشد.
نخستین مسابقه رسمی در یکی از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با درخشش یک بازیکن ایرانی همراه بود.
گابریل مارتینلی، مهاجم جوان آرسنال، اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ