شهردار تهران با اشاره به اقدامات یک‌سال اخیر مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف از آسیب به ۴۳ اتوبوس و ۲۳ خودروی آتش نشانی در اغتشاشات اخیر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایط بحران آب در اصفهان و خشکی زاینده‌رود، همچنان در برخی از نقاط این استان، کشت برنج انجام می‌شود.
فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به ۱۱ هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی
شکایت دیگر باعث بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس شده است.
‌ شهردار تهران گفت:باید دولت ‌پای کار بیاید تا مساله راه آهن را از طریق وزارت راه و شهرسازی دنبال کنیم.
‌ شهردار تهران گفت:باید دولت ‌پای کار بیاید تا مساله راه آهن را از طریق وزارت راه و شهرسازی دنبال کنیم.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متأسفانه تاکنون خسارات زیادی به اموال شهری وارد شده است.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: سردستگان (لیدرها) اصلی اغتشاشگر و افرادی که جان و مال مردم را به مخاطره انداختند و میلیارد‌ها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی زده‌اند طبق قانون با قرار بازداشت موقت، تا زمان رسیدگی به پرونده در محاکم صالحه در بازداشت خواهند بود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مدارک لازم برای ثبت خسارات ناشی از آشوب های اغتشاشگران را اعلام کرد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
زاکانی افزود: یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاش گران متعرض به پاکبانان و آمبولانس ها شدند. ما تمامی خسارت ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
وزیر بهداشت، با اعلام خسارت به ۷۲ آمبولانس اورژانس در حوادث اخیر گفت: اغتشاشگران به خودشان هم رحم نمی‌کنند.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ