با حکم شهردار تهران صارمی یک سال دیگر معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.
معاون شورای امنیت روسیه ممنوعیت مذاکره با مسکو که به امضای رئیس جمهور اوکراین رسیده است را بسیار سودمند می‌داند.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی  گفت: قرار گرفتن آبخیزداری و منابع طبیعی ذیل شورای عالی آب بخشی نگری است و وجاهت ندارد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: قاتل ستوان یکم شهید «دالمن» مدافع نظم و امنیت به دار مجازات آویخته شد.
با حکم رییس مجلس، معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب شد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز به شدت درباره تبعات حکم دیوان بین المللی کیفری علیه پوتین رئیس جمهور این کشور هشدار داد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حکم رئیس فدراسیون اسکواش بزودی صادر خواهد شد.
معاون دادستان کل کشور از اجرای حکم «امین موقت» برای نخستین بار طی سال جاری در تهران خبر داد.
معاون دادستان کل کشور از اجرای حکم «امین موقت» برای نخستین بار در تهران خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اکنون برخی افراد در فضای مجازی در خصوص پرونده های اخیر و حکم محاربه مطالبی را مطرح می کنند اما قضات مکلف هستند بر اساس قوانین عمل کنند و قوانین فعلی انتخاب نوع مجازات محاربه را برعهده قاضی قرار داده است.
رحمانی تصریح کرد: برای این افراد کلاسهای توجیهی و دوره های مشاوره ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می شود و چنانچه در مدت 2 سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آنها ثبت نخواهد شد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.
وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید مسکن این وزارت خانه، سمت قائم مقامی خود در امور مسکن را هم محول کرده است.
با حکم وزیر راه و شهرسازی هادی عباسی جایگزین محمود محمودزاده در معاونت مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه شد.
داوود پرهیزکاری به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
معاون توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: یک مورد حکم استخدام برای آشنایان و فرزندان مدیران شهرداری طی یک سال اخیر صادر نشده است.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ