پس از گذشت یک سال و سه ماه از روی کار آمدن مدیریت شهری ششم لیست املاک واگذار شده شهرداری به افراد و نهادهای خاص هنوز مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک دلیل امضای مدیران سابق باشگاه پای فرم بودجه فصل بعد این تیم را توضیح داد.
رقابت‌های لیگ برتر از 5 روز دیگر آغاز می‌شود و این در حالی است که مورایس دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.ر
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
در شرایطی که قرار بود تمرینات شهرداری آستارا از امروز استارت بخورد، این اتفاق صورت نگرفت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
اظهارات ضدونقیض، سرنوشت بزرگترین خرید تسلیحات نیروی هوایی ایران در ۳۰ سال گذشته را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به ابهام در سیاست دولت آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، درباره احتمال احیای برجام موضع گیری کرد.
در حالی که ۲ ماه تا مسابقات جهانی کشتی باقی مانده اما هنوز مشخص نیست ورزشکاران روسیه در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت یا خیر.
احتمال دارد که حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال منتفی شود.
ادامه یا واگذاری: ابهام درباره سرنوشت تیم لیگ یکی
یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.
سرنوشت سه دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی، نقطه ابهام دیگری در آینده پرسپولیس است.
بهروز عطایی می‌گوید ایران نمایش فوق العاده‌ای مقابل لهستان داشته و تنها توپ آخر در ست پنجم سرنوشت بازی را تغییر داده است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تا این لحظه توافقی برای توقف موقت درگیری‌ها بین مقاومت و اشغالگران تحت نظارت مصر حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.
جلسه شورای سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ که گفته می‌شد درباره سرنوشت اولیور کان تصمیم‌گیری خواهد کرد به تعویق افتاد.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
در حالی که قرار است پذیرش دانشگاه‌ها با اعمال ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی همراه باشد؛ نحوه برگزاری امتحانات نهایی و بروز تقلب در این آزمون‌ها سرنوشت داوطلبان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی در آستانه سالروز شهادت شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ گفت: درس‌های غواصان خط شکن به ویژه برای امروز جامعه ما آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند از گزند و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.
در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر پرتغال، وضعیت ستاره کلیدی کره‌ای‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
آینده هانسی فلیک و کادر فنی تیم ملی آلمان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
الهام علی اف رئیس جمهور گفت: دولت آذربایجان توجه ویژه‌ای به حمایت از حقوق، آزادی‌ها و امنیت آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور دارد.
زندگی و سرنوشت آقای کریمی ناصری الهام بخش استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم «ترمینال» بود، فیلمی که با بازیگری تام هنکس در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و او از بابت آن پول دریافت کرد.
سرنوشت ادواردو آنیلی، تنها وارث میلیاردر مشهور جوآنی آنیلی است که پس از تشرف به اسلام و تشیع به خاطر اعتقادات مذهبی اش زندگی سختی را گذراند و با گذشت سال‌های متمادی همچنان در ابهام است و این ابهام را تقویت کرده که او برای اینکه ارثیه کلان پدرش به دستش نرسد، احتمالاَ به قتل رسیده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ