سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای خرید یک اتوبوس نو تولید داخل باید پنج میلیارد تومان هزینه کنیم، در حالیکه یک اتوبوس دست دومی که ساخت کشور اروپایی است و کمتر از پنج سال فعالیت کرده تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و بخش خصوصی متعهد شده که این اتوبوس‌های دست دوم پنج تا ۱۰ سال فعالیت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ۲ هزار دستگاه اتوبوسی که قرار بود وارد شود، فقط ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ثبت سفارش شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای واردات اتوبوس‌های کارکرده از دولت و مجلس مصوبه دریافت کردیم و دیگر مخالفت سازمان محیط زیست معنایی ندارد.
اصفهان- معاون حمل‌‎ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ شب در روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:اتوبوس‌های دست دوم که در مورد آن می‌گوئیم تقریباً در حد نو هستند نمی‌توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می‌خواهیم سریع‌تر این اتوبوس‌ها را وارد کنیم
اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز مطالعات طرح کنارگذر ۵۲ کیلومتری شمال تهران و جایگزینی تدریجی اتوبوس‌های برقی با اتوبوس‌های دیزلی و گازوئیلی خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مجهز بودن اتوبوس‌های شرکت واحد به خاموش‌کننده‌های حریق خبر داد و گفت: رانندگان اتوبوس‌ها نیز دوره‌های لازم را تحت نظر آتش‌نشانی دیده‌اند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ۲۲ بهمن ماه و روزهای برفی با پلاک موقت وارد شهر شدند.
عکسی از سال ۱۳۵۰ را مشاهده می‌کنید که در آن اتوبوس دو طبقه‌ای جا نداشته و برخی مسافران مجبور شدند آویزان آن شوند تا جا نمانند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر که پیش از این تحویل گرفته بودیم نیز در مرحله شماره‌گذاری هستند و به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شوند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های سه کابینه درحال ورود به تهران هستند.
شهرداری تهران رویای خرید اتوبوس‌های جام جهانی قطر را در سر دارد.
با وجود آنکه وزارت کشور وعده داد بود تا ابتدای ماه مهر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری تهران تحویل دهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و تعداد این اتوبوس‌ها کاهش هم داشته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته حدود ۵۰ درصد اتوبوس‌های تخصیصی از سوی وزارت کشور به شهر تهران اختصاص یافته بود اما امروز به ۱۰ درصد رسیده است.
وحیدی: ما از مرزبانی، مواکب و مردم عراق بابت همکاری تشکر می‌کنیم. با این حال امکانات عراق از جمله وسایل حمل و نقل به خاطر تعداد زیاد جمعیت کم است بنابراین خواهش ما از زائران این است که فعلا به مرز‌ها مراجعه نکنند تا امکانات مناسب فراهم شود.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: اتوبوس‌های درون شهری برای کمک به حمل‌ونقل جاده‌ای و برای برای حل مشکل زائران اربعین در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۸۴ گفت: از سال ۹۱ یا ۹۲ هیچ خط بی‌آرتی‌ای به خطوط‌فعلی اضافه نشده است درحالی‌که از همان زمان ورود این اتوبوس‌ها به ایران، قرار بر این بوده که این خطوط اضافه شود: سال ۸۴ من معاون حمل‌ونقل و ترافیک بودم و آن زمان رئیس اتوبوسرانی را همراه تیمی به بوگوتا فرستادیم. با توجه به اینکه بوگوتا بهترین سیستم اتوبوسرانی را دارد، از همانجا الگوبرداری کردیم و دیدیم این سیستم برای تهران خیلی می‌تواند جواب دهد و مکمل مترو باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور از اعلام نرخ اتوبوس‌ها در ایام اربعین (۱۲ تا ۳۰ شهریور) خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسدود شدن مرزهای ایران به عراق و توقف اعزام اتوبوس‌های زائران اربعین به سمت مرزهای غربی خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا آخر این هفته قیمت اتوبوس‌های اربعین اعلام می‌شود و برای ایجاد عدالت، هیچ اتوبوس قراردادی و دربستی نخواهیم داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های با کیفیت به تدریج از نیمه دوم سال وارد پایخت می‌شوند و تا پایان سال حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت تحویل شهرداری می‌شود.
نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ