رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
دکتر سعید کریمی درباره آخرین اخبار از بررسی و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز مسمومیت در دانش‌آموزان، گفت: کمیته علمی پیش از سال جدید به دستور مقام عالی وزارت تشکیل شد و بیش از ۳۰ نفر از بهترین متخصصان کشور شامل متخصصین ریه، سم‌شناسی، میکروب‌شناسی، عفونی، روانپزشک، بهداشت محیط و... هم در این کمیته به بررسی گزارشات و یا بازدید‌های میدانی پرداختند.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
بند ۴ و بند ۵ دستورالعمل اخذ تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیوان عدالت اداری بررسی و مغایر قانون شناخته نشد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ