به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور تأکید کرد: آنچه فراجا انجام می‌دهد مورد تأکید و تشکر قاطبه مردم است و فراجا در چارچوب ماموریت‌های قانونی خود عمل می‌کند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارجاع هوشمند کارشناسی از تکالیف تاکید شده در سند تحول قضایی است.
رئیس‌جمهور گفت: نباید دستگاه‌ها به بهانه تاخیر در تصویب لایحه حجاب و عفاف، اجرای تکالیف قانونی خود را در این زمینه را معطل کنند.
حجت‌الاسلام منتظری گفت: حقوق عامه، نوعی از حقوق است، که متعلق به عامه مردم است و شاکی خصوصی ندارد؛ این وظیفه دادستان‌ها است که حسب مورد و متناسب با موضوع قضیه را پیگیری کنند.
عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه شورای رقابت طبق اهداف کار نکرده، کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال اصلاحی قانون این شورا است.
معاون دادستان کل کشور از اعلام جرم علیه ۴۸ شرکت دولتی در خصوص استنکاف از اجرای تکالیف قانونی ارتقاء بهره‌وری خبرداد.
با انتشار لایحه برنامه هفتم توسعه تکالیف وزارت ارتباطات در این برنامه مشخص و این وزارتخانه مکلف به انجام ماموریتهایی در حوزه ترافیک داخلی، اقتصاد دیجیتال، امنیت سایبری و ... شد.
بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای، احکام و تکالیف مرتبط با شبکه بانکی کشور مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۲ را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
رئال مادرید مقابل میهمان خود سلتاویگو به پیروزی 2-0 دست یافت تا رتبه دوم خود را تثبیت کند.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حفظ دین و ایستادن پای دین از تکالیف ما در عصر غیبت است.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
مهم ترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در رعایت حقوق عامه از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: وقتی زخمی باز باشد، پیش آمدن چنین مشکلاتی عجیب نیست. مدیریت کشور باید با حساسیت بیشتری پیگیر مطالبات اجتماعی زنان باشد و این مطالبات را روی میز حکمرانی قرار دهد.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.
تکالیف بانک‌ها در اجرای قانون رفع موانع تولید بررسی می‌شود
حمید حاج اسماعیلی کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه گزارش‌هایی که از سوی مرکز آمار در مورد کاهش نرخ بیکاری منتشر می‌شود، هیچ سنخیتی با واقعیت‌های بازار کار ندارد، اظهار داشت: در این رابطه روش‌های آماری که مرکز آمار برای محاسبه نرخ بیکاری به کار می‌گیرد، به هیچ عنوان نمی‌تواند نتایجی که با بازار کار همخوانی داشته باشد، را به دست بیاورد، بنابراین در این زمینه باید از روش‌های استاندارد‌تری استفاده کرد تا بتوان به واقعیات دست پیدا کرد.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ