بعد از قالیباف، حالا علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران مدعی شده که در یک سال فعالیت خود در شهرداری تهران، تراکم‌فروشی کاهش چشمگیری داشته است. شهردار تهران در حالی مدعی کاهش تراکم فروشی را دارد که آمار رسمی منتشر شده با ادعای او در تناقص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
طبق گفته شهردار تهران قرار است به زودی واردات اتوبوس و تاکسی برقی انجام شود.
شهردار تهران در پاسخ به اینکه به زودی شاهد واردات اتوبوس و تاکسی برقی خواهیم بود، گفت: ان شاءالله.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی درباره خبر انتخابش به عنوان «دستیار ویژه رئیس‌جمهور درامور آسیب‌های اجتماعی تهران» توضیح داد.
شهردار تهران در خصوص ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی، گفت: مسیر طی شده کاملا قانونی است.
سخنگوی شهرداری تهران به برخی شائبات مبنی بر رفتن شهردار تهران به دولت واکنش نشان داد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: برای کاهش سفر و تقاضای روزانه سفر بنا داریم که با توسعه خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی شهر استفاده فعلی ۳۴ درصدی مردم از حمل و نقل عمومی را به ۲ برابر برسانیم.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
علیرضا زاکانی پاسخگوی پارلمان شهری نیست و این امر، اعتراض اعضای شورای شهر تهران را در پی داشته است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
چند گروه کارشناسی بررسی‌هایی را انجام دادند، اما تا کنون گزارش رسمی به من نرسیده، روز گذشته موضوع از طریق دستگاه قضایی و نظام مهندسی دنبال شد و اطلاعات دوربین‌های نصب شده خوانش شد و گروه‌های کارشناسی این اطلاعات را بررسی کردند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ