معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
پیروزی اردوغان در انتخابات یکی از انگیزه‌های اصلی وی برای عادی‌سازی روابط با سوریه را از بین برد، اما طبق نظرسنجی‌ها بالای ۸۲ درصد مردم ترکیه مخالف اعطای حق شهروندی به آوارگان سوری هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره محدودیت‌های ترافیکی میدان رازی و خیابان مولوی توضیحاتی ارائه داد.
تعداد شهروندانی که از سودان به ترکیه منتقل شده‌اند به ۶۸۴ نفر رسیده است و ۷۳۸ شهروند در راه آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی هستند.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
اگرچه شهرداری تهران به درستی تشخیص داده که باید برای برقراری ارتباط موثر با شهروندان گامی بردارد و در همین راستا اقدام به راه اندازی سامانه «من شهردارم» کرده است، اما این مشارکت را در بیراهه به کار بسته است. برای تامین خدمات موردنیاز و حداقلی شهروندان نیازی به نظرسنجی نیست؛ رنگ آمیزی مخازن زباله، جمع آوری جانوران موذی، لایروبی انهار و آسفالت معابر حداقلی‌ترین نیاز‌های هر شهری است که شهرداران باید به آن پاسخ دهند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.
شهردار تهران گفت: با تکمیل ۹۸ تقاطع، شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر مسیر را طی کنند تنها ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی با هدف حمایت و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های هوشمند در بانک شهر رونمایی شد.
نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی با هدف حمایت و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های هوشمند در بانک شهر رونمایی شد.
یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این شیاد اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با راه اندازی یک سایت فروش لوازم التحریر و یک درگاه جعلی از بیش از ۱۹ نفر از شهروندان بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
رئیسی در جشنواره شهید رجایی گفت: نظام اداری کشور باید آنقدر سالم باشد که هر شهروند با هرزبانی از هر نقطه کشور وارد نظام اداری کشور شد، پاسخگوی او باشند.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود ۷۸۰ کیلومتر راه اضافه به شهروندان تحمیل شده است و بر همین اساس باید راه شهروندان را از ۷۸۰ کیلومتر به ۵۷ کیلومتر رساند.
مردم کویت و ترکیه در حمایت از شهروندان تحت محاصره غزه، کارزاری با شعار «غزه در قلب های ماست» راه اندازی می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ