رگولاتورهای کمیسیون اتحادیه اروپا پیش نویس لایحه ای ارائه کرده اند تا  موبایل ها و تبلت هایی که در این منطقه فروخته می شوند ۱۵ قطعه یدکی را به مدت حداقل ۵ سال برای کاربران فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور امنیت سایبری چین پیش نویس قوانین ناظر بر مدیریت امنیت شناسایی  چهره در این کشور را پس از افزایش نگرانی های مردم درباره سواستفاده از این فناوری ارائه کرد.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا درباره ایجاد تغییراتی در پیش نویس قانون هوش مصنوعی به توافق رسیدند، به نظر می رسد این قوانین سختگیرانه تر می شوند.
دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
طرح پیشنهادی «تحکیم تحریم‌های ایران» که روز دوشنبه به کنگره ارایه شده، از سوی لابی‌های ضدایرانی همچون «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» و نیز لابی اسراییلی «آیپک» حمایت می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به تصویب پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی، تاکید کرد که این اقدام در راستای قانون کردن قتل سازمان یافته فلسطینیان صورت گرفت.
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند را تصویب کرد.
منابع خبری بامداد سه شنبه از رای مثبت کنست رژیم صهیونیستی به پیش نویس قانون اصلاحات قضایی در دور نخست خبر دادند.
منابع فلسطینی از تصویب پیش نویس قانون سلب تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی ۱۹۴۸ توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.
پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
در نهمین جلسه کمیته تخصصی شورای ملی ایمنی زیستی، پیش نویس اصلاحی قانون ایمنی زیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
رییس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراهای مجلس خبر داد.
پس از مجلس دوما، امروز سنای روسیه نیز اسناد و پیش‌نویس قانونِ الحاق چهار منطقه جدید در شرق اوکراین به این کشور را تصویب کرد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: یکی از اقداماتی که از شش ماه پیش صورت گرفت تدوین پیش نویس آئین‌نامه تجمعات بود که در حال حاضر این پیش نویس ارائه شده و امیدواریم که فرآیند تصویبش انجام شود.
براساس پیش نویس قانونی جدید در اتحادیه اروپا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند از لپ تاپ گرفته تا یخچال و اپ موبایل باید برای وجود ریسک های امنیت سایبری ارزیابی شوند.
مشاور امنیت ملی آمریکا از دیدار خود با رهبران کنگره به منظور بررسی پیش نویس قانون تغییر سیاست های واشنگتن در قبال تایوان خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: یکی از مهمترین مزایای پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی، قانونمند کردن این حوزه به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی در کشور است.
وزارت حمل ونقل چین هنگام ارائه پیش نویس قانون خودروهای خودران اعلام کرد این کشور باید با احتیاط از خودروهای خودران برای جابه جایی مسافران استفاده کند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ