در نهمین جلسه کمیته تخصصی شورای ملی ایمنی زیستی، پیش نویس اصلاحی قانون ایمنی زیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی، به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب ‌فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
فرمول یک شاید پیش از فصل آینده با نقل‌وانتقالات غیرمنتظره‌ای در سطح تیم‌های برجسته‌اش از جمله مرسدس آلمان، فراری ایتالیا و ردبول اتریش مواجه شود.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به منظور ادامه بررسی پیش‌نویس اصلاحات ساختار بودجه، عصر امروز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.
کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
محققان کشور چالش های پیش روی مراکز درمانی و محیط های آزمایشگاهی در مواجه با چشم انداز پزشکی مدرن و ورود جنبه های نوین علمی به آن درخصوص رفع مشکل ناباروری را مورد بررسی قرار دادند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی با بررسی الگوی حفاظت از داده های شخصی در آمریکا، چین و اروپا پیش نویس لایحه حفاظت از داده های شخصی را مورد نقد و بررسی قرار داد.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
در اولین نشست عمومی تشکل‌های تخصصی، فعالان و متخصصان مسائل مهاجرین افغانستانی نقاط تاریک و روشن پیش‌نویس قانون مهاجرت بررسی شد.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
در پی اقدام اخیر تروئیکای اروپایی در ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای علیه ایران و فعالیت‌های اتمی این کشور و متعاقبا تصویب آن در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد ابعاد و پیامد‌های آتی این قطعنامه برای کشورمان در برهه حساس کنونی که ایران با مساله اعتراضات داخلی نیز رو به رو است و کشور‌های غربی مواضع خود در قبال آن را تُند‌تر کرده اند مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی مساله مذکور و واکاوی ابعاد مختلف آن پرداخته است.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراهای مجلس خبر داد.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش‌های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شورا‌های مجلس خبر داد.
معاون گردشگری کشور گفت: پیش نویس گردشگری سلامت آماده شده و آن را با حضور کارشناسان بررسی می‌کنیم.‌
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.
براساس پیش نویس قانونی جدید در اتحادیه اروپا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند از لپ تاپ گرفته تا یخچال و اپ موبایل باید برای وجود ریسک های امنیت سایبری ارزیابی شوند.
مشاور امنیت ملی آمریکا از دیدار خود با رهبران کنگره به منظور بررسی پیش نویس قانون تغییر سیاست های واشنگتن در قبال تایوان خبر داد.
یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد هماهنگی با طرف اروپایی درباره پاسخ ایران به متن پیش نویس توافق مربوط به احیای برجام ادامه دارد.
بررسی پیش نویس مذاکرات وین برای احیای برجام از سوی کارشناسان ایرانی همچنان ادامه دارد.
بر اساس گزیده‌هایی از متن پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا که پولتیکو ادعا می‌کند به آن دست یافته است، تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران با هدف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ کم‌رنگ می‌شود و راه را برای تهران هموار می‌کند تا از بررسی بیشتر سایت‌های هسته‌ای که مشکوک خوانده می‌شود، خودداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ