منابع خبری بامداد سه شنبه از رای مثبت کنست رژیم صهیونیستی به پیش نویس قانون اصلاحات قضایی در دور نخست خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس به روح الله حسینی برای ریاست چهار سال آینده این فدراسیون رای مثبت دادند.
در مجمع سالیانه گروه بهمن، سهامداران بهمن به ایجاد سود پایدار رای مثبت دادند.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
شش نمونه مثبت دوپینگ در ورزش ایران که هنوز به مرحله صدور نهایی رای نرسیده از رشته‌های کشتی‌ پهلوانی، شنا، فوتبال (دو مورد)، ‌بسکتبال (دو مورد) است.
نماینده مجلس نوشت: هزاربار هم از ما بپرسند باز هم به هر راهکاری که انحصار تولید را بشکند رای مثبت می دهیم.
پارلمان آذربایجان ۱۸ نوامبر سال گذشته میلادی به افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو رای مثبت داد. الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز ۲۶ نوامبر قانون مربوط به این تصمیم را امضا کرد.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان به مهران تیشه‌گران برای ریاست چهار سال آینده این فدراسیون رای مثبت دادند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد وزرای خارجه گروه ۲۰ به عضویت اتحادیه آفریقا در این گروه رای مثبت دادند.
پارلمان فنلاند امروز با اکثریت آرا به عضویت این کشور در ائتلاف نظامی ناتو رای مثبت داد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه‌ای را در محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب کرده است.این قطعنامه خواستار خروج نیروهای روسیه از اوکراین و پایان درگیری‌ها می‌شود. ۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور - از جمله روسیه - رای منفی دادند.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به علیرضا پورسلمان، تک کاندیدای این مجمع برای ریاست چهار سال آینده این فدراسیون رای مثبت دادند.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف برای دومین دوره متوالی به حمید عزیزی برای تصدی این فدراسیون رای مثبت دادند.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش به امیر عزیزی پور به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون رای مثبت دادند.
هواداران تیم فوتبال توئنته هلند نسبت به حضور یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در این تیم نظر مثبت دارند.
سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: ما از ۲۵ کشور عضوی که به اشکال مختلف از این قطعنامه حمایت نکردند و به آن رای مثبت ندادند، تشکر می‌کنیم و بی تردید اقدام آمریکا از نگاه ملت بزرگ ایران و در محکمه قضاوت وجدان‌های بیدار و دولت‌های مستقل جهان محکوم و غیرقابل قبول است.
این پیش‌نویس که به پیشنهاد مصر به کمیته مجمع عمومی ارائه شده بود با رای مثبت ۱۵۲ کشور و مخالفت ۵ کشور از جمله کانادا و آمریکا و همچنین رای ممتنع ۲۴ کشور عمدتا عضو اتحادیه اروپا به تصویب رسید.
با رای مثبت اعضای شورای شهر تهران، بهای خدمات باغ پرندگان به ۴۰ هزار تومان رسید.
۱۴۳ عضو سازمان ملل به قطعنامه پیشنهادی برای محکومیت روسیه رای مثبت، پنج کشور رای مخالف و ۳۵ کشور رای ممتنع دادند.
نمایندگان پارلمان اسلواکی به عضویت فنلاند و سوئد در ناتو رای مثبت دادند.
نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ