اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
محیط‌بان دنا در درگیری صبح دیروز ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در ارتفاعات بالای ۴ هزار متری دنا از ناحیه پا مصدوم شد.
امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی وزیر نیرو با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در صنعت آب و برق برگزار شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۱۶ مرداد با میانگین ۱۰۱ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۶ مرداد را بخوانید.
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دما در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
برای نخستین بار تصاویری از آغاز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی منتشر شده است این مراسم در ۱۱مرداد ۱۳۶۰ در حسینیه جماران برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
وحیدی وزیر کشور گفت: پیش‌ثبت‌نامِ انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و اگر کسی اقدام نکند فرصت داوطلبی را از دست می‌دهد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۶ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
۳ مسابقه فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۶مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
این آخرین جام جهانی است که قدرت‌های کلاسیک فوتبال آسیا انحصار صعود را در اختیار دارند.
طبق تحلیل کارشناسان، به نظر می‌رسد با بازاری متعادل روبه‌رو هستیم و این تعادل در هفته آینده مجددا موجی از تقضا در بازار را شکل خواهد داد. در این به نظر می‌رسد می‌رسد تنها ترس بازار از تغییر قوانین دولتی ها است که هر زمان بازار به گروهی شدیدا اقبال نشان داده با گزارشات غافلگیر کننده روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ