پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند را تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در آلمان از تصمیم خود جهت اعتراض به مصوبه صادره از پارلمان آلمان در خصوص ممنوعیت فعالیت این جنبش خبر داد.
جنبش حماس اقدام پارلمان رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون حبس نوجوانان ۱۲ سال به بالای فلسطینی را محکوم کرد.
منابع عبری از تشکیل یک لابی جدید در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با هدف سیطره نهایی صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
سخنگوی وزارت خارجه اردن از پیگیری بازداشت نمانیده پارلمان این کشور از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و احضار سفیر این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.
نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می‌گوید ما به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.
پارلمان رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت این رژیم از عاملان عملیات استشهادی را با ۹۴ رأی تصویب کرد.
ده ها ها هزار نفر از شهرک نشیان علیه قانون اصلاح قضایی کابینه جدید رژیم صهیونیستی در مقابل ساختمان پارلمان این رژیم در قدس اشغالی تظاهرات کردند.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی ۱۹۴۸ توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.
پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
یک نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، تاکید کرد: این رخداد نشان داد که منازعه موجودیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.
پارلمان رژیم صهیونیستی امروز به کابینه «بنیامین نتانیاهو» رأی داد و بر این اساس، وی رسما نخست وزیر این رژیم شد.
مجلس شورای عمان به تشدید قانون تحریم رژیم صهیونیستی رأی مثبت داد.
پارلمان مغرب یک جلسه علنی برای تصویب پیش نویس قوانین از جمله دو توافقنامه با تل آویو برگزار کرد.
رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد پس از مشورت و رایزنی با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان این کشور، نسخه نهایی توافق مرزی با رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به پیشنهاد جدید میانجی آمریکایی درباره ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
احمد عاقل سفیر فلسطین در بغداد گفت که قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی که در پارلمان عراق تصویب شد، ثابت کرد که عراق در کنار مردم فلسطین است و وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر قدرت مقاومت برای احقاق حقوق لبنان هشدار داد که مهلت رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف پرونده ترسیم مرزها نامحدود نیست.
پارلمان یمن ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، بر حق ملت و مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوز صهیونیست ها تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ