منابع فلسطینی از تصویب پیش نویس قانون سلب تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
منابع خبری اعلام کردند که کنست رژیم صهیونیستی رای گیری درباره لایحه اصلاحات قضایی پیشنهادی نتانیاهو را آغاز کرده است.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
بنیامین نتانیاهو امروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست اسرائیل گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.
کنست رژیم صهیونیستی قانون لغو عقب نشینی از شهرک های صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری را تصویب کرد که به موجب آن اسرائیلی ها می توانند به شهرک های مذکور بازگردند.
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی این واقعیت را نشان داد که در صورتی که در شرایط فعلی انتخابات جدیدی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شود، نتانیاهو نخست وزیری را از دست خواهد داد.
عضو تندرو کنست در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از انتخاب «امیر اوحانا» به ریاست کنست این رژیم توسط حزب لیکود خبر داد.
عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که قطر یک دشمن به تمام معنای این رژیم به شمار می‌رود.
رووین ریولین رئیس سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی به نتایج انتخابات کنست واکنش نشان داد و با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو، وضعیت این رژیم را خطرناک توصیف کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره تشدید افراط گرایی در صحنه سیاسی این رژیم پس از پیروزی نتانیاهو هشدار داد.
تعدادی از نمایندگان حزب «صهیونیسم مذهبی» احتمالا در دولت جدید تحت رهبری نتانیاهو مناصب کلیدی کابینه را برعهده خواهند گرفت.
نتایج شبه نهایی شمارش آراء رای دهندگان اسرائیلی در انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل) نشان می‌دهد، بلوک نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسرائیل با کسب ۶۵ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی پارلمان پیروز این انتخابات است و لاپید تنها ۵۵ کرسی را به دست آورده است.
منابع عربی در کاریکاتورهایی به انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پرداخته و آن را رخدادی در راستای تشدید سیاست های ضد فلسطینی توصیف کرده اند.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به آستانه نزدیک می‌شود که به این ترتیب بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید می‌کند».
عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت که مبارزه فلسطینی ها علیه اشغالگری، تروریسم نیست و شهرک نشینان صهیونیست که مانند استخوان در گلوی فلسطینی ها گیر کرده اند، بیگناه نیستند.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: بایدن و دموکرات‌ها می‌خواهند توافق و بازگشت به برجام انجام شود، اما اسراییل با کمک برخی از اعضای جمهوری خواه تلاش دارد، این اتفاق نیفتد. با این حال الان توپ در زمین آمریکا است که این توافق را بپذیرد یا نه!
بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالیوی» را به عنوان بیست و سومین رئیس ستاد کل ارتش این رژیم انتخاب کرد.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ