دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به چشم‌انداز شرکت ملی گاز ایران در توسعه مناطق محروم، از افزایش حدود دو برابری طول خطوط لوله انتقال گاز کشور خبر داد.
بسیاری از گرجی‌ها مخالف هرگونه نزدیکی با مسکو هستند؛ بویژه آنکه سربازان روسیه سالهاست در دو منطقه جداشده از خاک این کشور یعنی آبخازیا و اوستیای جنوبی (که حدود یک پنجم خاک این کشور را تشکیل می‌دهند) مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از افزایش ۲ درصدی حجم انتقال گاز در سال ۱۴۰۱ با انتقال بیش از ۲۷۳ میلیارد مترمکعب گاز در شبکه سراسری کشور خبر داد.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
کارمندان گوگل از عرضه زودهنگام چت بات هوش مصنوعی شرکت به نام «بارد» اظهار نارضایتی کرده اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل شرکت نکردن در مراسم خاکسپاری پله با انتقادهای بسیاری مواجه شده است.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
انتقاد به برگزاری جام جهانی قطر در آلمان تنها به رسانه‌ها خلاصه نشده و یک کارآفرین آلمانی هم به نحوه برخورد قطری‌ها با شرکت‌های طرف قراداد آنها به شدت انتقاد کرد.
نشست آب و هوایی که در حال حاضر در شرم الشیخ مصر در حال برگزاری است به تریبونی برای انتقاد از السیسی تبدیل شد و شرکت کنندگان خواستار آزادی منتقد معروف مصری شدند.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
نماینده حزب «فرانسه نافرمان» در پارلمان این کشور، دولت «ماکرون» را به سکوت در قبال کمکِ شرکت فرانسوی «لافارژ» به گروهک تروریستی داعش متهم کرد.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با انتقاد از تولید و فروش سیگار از سوی دو شرکت با ماهیت انگلیسی آمریکایی و ژاپنی، از اتحاد شرکت های استعماری برای هدف گرفتن سلامت جامعه ایرانی پرده برداشت.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ