آن‌ها دارویی با یک مولکول کوچک ساخته‌اند که از افزایش وزن جلوگیری می‌کند و از کبد موش‌هایی که در طول زندگی خود از رژیم غذایی با قند و چربی بالا استفاده می‌کنند، محافظت می‌کند. این تحقیق امیدبخش مبارزه با اثرات منفی تغذیه‌ی ناسالم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در تحقیقی جدیدی فهمیده‌اند افرادی که بیش از ۴.۵ سال داروی ضدریفلاکس مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
نتیجه مصرف قرص منجر به کاهش ۵۱ درصدی خطر مرگ در بیماران تحت درمان در مقایسه با افرادی شد که دارونما استفاده می‌کردند. پس از پنج سال، ۸۸ درصد از بیمارانی که از این درمان استفاده کردند در مقایسه با ۷۸ درصد بیمارانی که دارونما مصرف کردند، همچنان زنده بودند.
بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
گوو، یکی از ثروتمندترین افراد تایوان، با دارایی خالص حدود ۷ میلیارد دلار، در یک لحظه ژئوپلیتیکی پردردسر وارد معرکه می‌شود و پیشنهادش برای از بین بردن سایه رو به رشد درگیری نظامی، گفتگو با همسایه‌ی آن سوی تنگه تایوان است. اما روابط عمیق شخصی و تجاری او با چین می‌تواند او را به یک پیغام‌رسان ناقص تبدیل کند.
کبدچرب درمان دارویی قطعی ندارد. تغییر در شیوه زندگی، درمان اصلی و پیشگیرانه این بیماری است. فردی که به چاقی مبتلاست، با کمی کاهش وزن بهبود می‌یابد. مطالعه‌های مختلف نشان داده‌اند اگر این افراد ۵ تا ۱۰ درصد وزن‌شان را کاهش دهند، آنزیم‌های کبدی به حد طبیعی باز می‌گردد.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
طیف وسیعی از غذاها می‌توانند منجر به آلرژی‌های غذایی شوند اما طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده، هشت خوردنی باعث بیشترین واکنش‌های آلرژیک در افراد می‌شوند.
اسطوخودوس یک درمان طبیعی موثر برای لرزش دست‌ها است. این گیاه دارویی برای سیستم عصبی نیز بسیار مفید است. اسطوخودوس همچنین سبب کاهش اضطراب و استرس افراد نیز می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: یکی از معضلات کنونی در عرصه‌های طبیعی استان بوته‌کنی گیاهان خوراکی و دارویی است که اقدام بی رویه برخی افراد گیاهان را نابود کرده است.
یک کارآزمایی بالینی جدید به این نتیجه رسیده است که یک داروی قدیمی آلزایمر می‌تواند به افراد مبتلا به اختلالی که باعث می‌شود مو‌ها یا پوستشان را غیراختیاری بکشند، کمک کند.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اینکه باتوجه به اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، داروی بوپره‌نورفین که اکنون در مراکز تحت نظارت سازمان زندان‌ها به صورت آزمایشی برای افراد تجویز شده است چه تاثیر و نتایجی داشته است؟ گفت: براساس مطالعات دانشگاهی این روش درمان می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما هنوز پژوهشی در این خصوص منتشر نشده تا بتوان درمورد پایداری در درمان آن‌ها اظهارنظر کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
شعبانی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است برای افرادی‌که از نظر سلامت عمومی مشکلی ندارند داروی خاصی هم مصرف شود یا خیر؟ عنوان کرد: قرص اسیدفولیک یا یدوفولیک در افراد سالمی که از نظر جسمی مشکلی ندارند پیش از اقدام به بارداری توصیه می‌شود.
دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
مصرف بی رویه و غیرمنطقی آنتی بیوتیک ها در موارد غیر ضروری، علاوه بر عدم بهبودی فرد، با خطر ایجاد مقاومت دارویی همراه است. افراد در صورت ابتلا به آنفلوآنزا باید با انجام استراحت کافی و نوشیدن مایعات دوره بیماری را سپری کنند.
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از سرشاخه‌های گل‌دار شبدر سفید در طب گیاهی، در بیماری برونشیت و به‌عنوان تصفیه‌کننده خون نیز از آن استفاده می‌شود. برای درمان سرفه‌های سخت، همراه با عسل مصرف می‌شود و در افراد مبتلا به سرطان گلو نیز به‌صورت غرغره مفید است.
قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.
سیاه دانه به دلیل وجود ماده تیموکنیم که ترکیب اصلی فعال آن است، پتانسیل دارویی و دارای فعالیت آنتی اکسیدانی، ضد التهاب، ضد سرطان، ضد درد و میکروبی بسیار بالایی است؛ ولی باید توجه داشت که مصرف آن برای برخی از افراد از جمله زنان باردار و افراد با فشار خون پایین توصیه نمی‌‌شود.
سهامداران سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی هم امروز شاهد از دست رفتن ارزش سبد خود بودند، به طوری که ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۵ درصدی روبرو شد و به ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ